خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد
مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در حال حاضر بیش از 50 نفر از جهادگران بسیج سازندگی در روستای سیل زده شیرگ سربیشه در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
کد خبر: ۹۱۴۱۰۲۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهندس مهدی هنری مسئول سازمان بسیج سازندگی استان پس از بازدید از فعالیت جهادگران در روستای شیرگ سربیشه گفت : بعد از وقوع سیل روز چهارشنبه یکم خردادماه در روستای شیرگ سربیشه بلافاصله با هماهنگی صورت گرفته عصر دیروز جهادگران و نیروهای بسیج سازندگی سربیشه برای کمک رسانی به روستا اعزام شدند.

 وی اظهار داشت: جهادگران بسیجی تا آخر شب در زمینه کمک به خروج آب از منازل مسکونی مردم خدمت رسانی کردند .

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان افزود: صبح امروز نیز یک اکیپ تخصصی از نیروهای سازندگی استان به همراه یک دستگاه کف کش و یک دستگاه لجن کش به روستا اعزام شدند و مشغول خارج کردن آب و گل و لای از منازل مسکونی هستند.

وی بیان داشت: در حال حاضر بیش از 50 نفر از جهادگران بسیج سازندگی در روستا در حال خدمت رسانی به مردم هستند و در خصوص پاکسازی منازل و هدایت گل و لای به بیرون خانه ها و همچنین درآوردن وسایل و امکانات زندگی از زیر آوار خانه های تخریب شده با مردم همکاری می کنند.

هنری ادامه داد: همچنین با توجه به اعلام آمادگی سایر جهادگران استان در صورتی که نیاز به حضور تعداد بیشتری از جهادگران باشد نسبت به اعزام آنها اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها