خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های استان سمنان اصلی ترین ماموریت بسیج دانشجویی را تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۱۴۱۰۴۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان سمنان با حجت الاسلام و المسلمین فضلیان مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه جامع دامغان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که در محل معاونت فرهنگی دانشگاه دامغان انجام شد، مسئول بازرسی بسیج دانشجویی استان، مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان دامغان و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان نیز حضور داشتند.
در ابتدا حجت الاسلام و المسلمین فضلیان با توجه به روابط خوب و گسترده مجموعه بسیج دانشجویی با مجموعه نهادی‌های رهبری در دانشگاه‌های استان، خواستارهمگرایی و تقویت این ارتباط شد.
در بخش دیگری از این دیدار بخشیان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان، ضمن تشکر از همراهی و همکاری مجموعه نهاد نمایدنگی رهبری دانشگاه دامغان با بسیج دانشجویی این دانشگاه، نهاد رهبری را در دانشگاه‌ها به مثابه نخ تسبیح جریانات فرهنگی در دانشگاه‌ها تشبیه نمود.
وی همچنین در ادامه با توجه به انتخاب مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه دامغان، خواستار تحکیم و تقویت روابط مابین بسیج دانشجویی و نهاد نمایندگی رهبری در این دانشگاه شد.
مسئول بسیج دانشجویی استان در ادامه همچنین نقش دانشجویان در بسیج دانشجویی و مسئولین نهاد را همانند متربی ومربی دانسته و اصلی‌ترین نقش بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها را تربیت نیرو‌های طراز انقلاب اسلامی عنوان نمود.
بخشیان همچنین در ادامه با توجه به در پیش بودن انتخابات، سال پیش رو را سالی مهم عنوان کرد و گسترش همفکری و همراهی‌ها را در این زمینه بسیار مهم عنوان نمود.
وی همچنین در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاه‌ها به خصوص در شرایط فعلی باید منعکس کننده صدای مردم در همه زمینه‌ها باشد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها