رئیس بازداشتگاه و مجتمع اشتغال ابرکوه:

17 زندانی در ابرکوه چشم به راه 25 میلیارد ریال کمک مردمی جشن گلریزان

رئیس بازداشتگاه و مجتمع اشتغال ابرکوه گفت: 17 زندانی جرایم مالی غیرعمد، چشم امید به 25 میلیارد ریال کمک های مردمی جشن گلریزان بسته اند.
کد خبر: ۹۱۴۱۰۶۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲
علی بورقی رئیس بازداشتگاه و مجتمع اشتغال ابرکوه، در آستانه برگزاری دوازدهمین جشن گلریزان شهرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اظهار کرد : طی سال های گذشته مردم خیر و نیکوکار ابرکوه، در بین شهرستان های استان در پرداخت کمک های نقدی و غیر نقدی جشن گلریزان، پیشقدم بودند.
بورقی افزود : در جشن گلریزان سال جاری که سی و یکم اردیبهشت ماه همزمان با 15 ماه رمضان برگزار می شود، 17 زندانی جرایم مالی غیر عمد، چشم به راه 25 میلیارد ریال کمک های مردمی هستند، تا با جلب رضایت شاکیان خود به آغوش گرم خانواده باز گردند.
رئیس بازداشتگاه و مجتمع اشتغال ابرکوه، خاطر نشان کرد : سال گذشته مبلغ 2 میلیارد و 600 میلیون ریال از ستاد دیه استان جهت آزادی 12 زندانی جرایم غیر عمد شهرستان ابرکوه، پرداخت شد.
وی، در پایان ضمن تشکر و قدردانی از افرادی که با کمک های خود به هر اندازه که باشد، برای آزادی همنوعان خود اقدام می کنند، گفت : علاقه مندان می توانند کمک های خود را به محل بازداشتگاه ابرکوه واقع در جاده مریم آباد و یا به شماره حساب های ستاد دیه 0108888888002 بانک ملی و شماره 38000090 بانک رفاه واریز کنند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات