فرمانده سپاه ناحیه خاتم:

نتیجه ایستادگی و مقاومت، پیروزی خواهد بود / دشمن از طریق ایجاد فضای روانی به دنبال ایجاد دوگانگی در جامعه است

عباس باقری: امروز دشمن از طریق ایجاد فضای روانی به دنبال ایجاد دوگانگی در جامعه است.
کد خبر: ۹۱۴۱۰۷۸
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم،  همزمان با سالروز حماسه فتح خرمشهر نشست سیاسی نیرو‌های مسلح شهرستان خاتم برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در ابتدای این مراسم با اشاره به حدیثی به دسته بندی مردم اشاره کرد.
سرهنگ دوم پاسدار عباس باقری در ادامه با اشاره به اینکه در تقویم ایران اسلامی برخی روز‌ها به عنوان روز‌های خاصی امده است به رمز و راز‌های ماندگاری عملیات بیت مقدس و فتح خرمشهر در تاریخ ایران اسلامی پرداخت.
وی در ادامه با تشریح عملیات بیت مقدس و حمایت کشور‌های مختلف از کشور عراق در اشغال خرمشهر خاطر نشان کرد: هر جا مقاومت و ایستادگی باشد پیروزی را به دنبال خواهد داشت و امروز هم رمز موفقیت همین ایستادگی و مقاومت است.
سرهنگ دوم پاسدار عباس باقری در ادامه با اشاره به توافق برجام به شرایط حاکم در کشور اشاره کرد و گفت: امروز دشمن از طریق ایجاد فضای روانی به دنبال ایجاد دوگانگی در جامعه است.
وی گفت: فرصت سوزی در بحث اقتصادی و نگاه به بیرون برای حل مشکلات زمینه ساز برزو مشکلات امروزی است.
امروز در کشور نظام اقتصادی ما به سمت سرمایه داری رفته است و یک شکاف طبقاتی در جامعه به وجود آورده است و این امر در اینده به عنوان یک تهدید اجتماعی خواهد شد. افزایش سرقت، افزایش نارضایتی در جامعه و... از پیامد‌های شکاف اقتصادی است. مشکل اصلی نظام اقتصادی عدم مدیریت سرمایه داری در کشور است چرا که با نوسانات بازار اقتصادی باعث می‌شود عده‌ای فقیرتر و عده‌ای سرمایه دار‌تر شوند.
فرمانده سپاه ناحیه خاتم در ادامه با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا از فضا‌های نارضایتی بوجود امده در جامعه نهایت استفاده را ببرد گفت:ایجاد فضای روانی در جامعه با هدف کشاندن ایران به پای میز مذاکره شکل گیری برجام‌های بعدی است و با خروج رییس جمهور امریکا از برجام باعث همدلی در کشور شده است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار