مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گناباد:

فتح خرمشهر نماد پیروزی در دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گناباد با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، راجع به فتح خرمشهر، این حادثه را نماد پیروزی در دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۹۱۴۱۰۸۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین موسوی  در صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و بسیجی شهرستان گناباد که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در خیابان امام خمینی (ره) برگزار شد،  با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، راجع به فتح خرمشهر، این حادثه را نماد پیروزی در دفاع مقدس و تاریخ انقلاب اسلامی دانست.

موسوی با بیان جمله تاریخی امام خمینی(ره) درباره فتح خرمشهر که (خرمشهر را خدا آزاد کرد)، افزود: این جمله پشتوانه عظیم اعتقادی و قرآنی دارد، زیرا در سایه نصرت الهی توازن قوا لازم نیست. نبرد ما در عملیات بیت المقدس نبرد نامتقارن بود، طرف مقابل تجهیزات و نیروی نظامی زیادی داشت و رزمندگان اسلام به نصرت و اراده الهی متکی بودند و بر اساس سنت الهی ما به پیروزی رسیدیم.

وی خاطر نشان کرد: پس از فتح خرمشهر برخی از افراد ندای پایان جنگ را سر دادند و ادامه جنگ پس از آن حادثه را اشتباه می‌دانستند در حالی که امام راحل با صلابت خاصی فرمودن  ما در جنگ برای یک لحظه هم از عملکرد خود نادم و پشیمان نشدیم.

موسوی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که خرمشهر‌ها در پیش است، گفت: همان طور که امام خامنه‌ای فرمودند جنگ نظامی در کار نخواهد بود و باید برای نبرد در عرصه‌های دیگری، چون اقتصاد و فرهنگ آماده کرد و نگذاشت خللی در این موارد به وجود آید، زیرا دشمن هر جا نقطه ضعفی ببیند از همانجا به ما حمله خواهد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه گناباد در پایان یکی از مهمترین فتح خرمشهر‌های پیش رو را مبارزه با تفکراتی دانست که دل در گرو غرب دارند و افزود: باید تفکر تقی زاده‌هایی که به غرب چشم دوخته اند، اصلاح شود تا انقلاب اسلامی سریعتر به اهداف بلند خود دست یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها