طرح پژوهشی جوان ابرکوهی با موضوع «کشت بدون آب» برگزیده طلایی جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا شد و به مرحله بین المللی راه یافت.
کد خبر: ۹۱۴۱۰۹۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه؛ طرح پژوهشی دانیال فلاح زاده دانش آموز عضو پژوهش سرای شهید میربقایی ابرکوه در جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا برگزیده طلایی شد.
علی اصغر اکرمی مدیر این پژوهش سرای در این خصوص اظهار کرد : در مسابقات ملی دانش آموزی ابن سینا 2019 طرح دانیال فلاح زاده دانش اموز دبیرستان نمونه امام علی (ع) با موضوع «کشت بدون آب» از برگزیدگان طلایی این جشنواره شد.

اکرمی گفت : گروه های برگزیده طلایی در این مسابقه ملی گروه هایی هستند که موفق به کسب رتبه های برتر در محور دستاوردها و اختراعات چهارمین دوره جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا شده اند.
وی افزود : طرح دانش آموز ابرکوهی برای نخستین بار در شهرستان به عنوان برگزیده طلایی، مجوز حضور در مسابقات جهانی اختراعات آلمان و کرواسی را کسب کرد و به مرحله بین المللی راه یافت.
مدیر پژوهش سرا ضمن تبریک کسب این موفقیت به دانش آموز ابرکوهی و خانواده اش، خاطر نشان کرد : طرح یادشده نیز در بیستمین و بیست و یکمین جشنواره جوان خوارزمی نیز به مرحله کشوری راه یافته است.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات