همزمان با سال روز آزادسازی خرمشهر:

گلزار شهدای شهر بوشهر غبارروبی و عطرافشانی شد

گلزار شهدای بندر بوشهر همزمان با سال روز آزادسازی خرمشهر توسط جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلّح استان بوشهر غباروبی و عطرافشانی شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۰۹۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در ابتدای این مراسم با بیان اینکه مهمترین دستاورد آزادسازی خرمشهر، فرهنگی بود که در استراتژی دفاعی جمهوری اسلامی ایران ، هم در درون و هم در برون ، ثبت و ضبط شد.

وی، با بیان اینکه این فرهنگ ، طرح های توسعه طلبانه و ظالمانه دشمنان انقلاب اسلامی را به شکست مبدل نموده است گفت: حیات راستین ملت سلحشور و قهرمان ایران همچون نگینی تابناک و ستاره ­ای درخشان بر تارک تاریخ حماسه ، ایثار ، فداکاری و پایداری در جهان می­ درخشد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه خون پاک شهیدان و  صبر و استقامت آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس بویژه عملیات بزرگ و ظفرمندانه بیت ­المقدس که با رمز یاعلی ­بن­ابی­طالب(ع) به منظور بازپس­ گیری سرزمین های اشغالی بویژه خرمشهر آغاز شد ، آنچنان عزت و اقتدار و فرهنگ شکست ناپذیری خلق کرده است که امروز آمریکایی­ ها در مقابل این فرهنگ و قدرت که برگرفته از نیروی لایزال الهی است ، به زانو درآمده اند.

سردار رزمجو با اشاره به الگوهای آزادی خرمشهر تصریح کرد:  آزادی خرمشهر باعث دستیابی به الگویی شد که اکنون قادر هستیم در مقابل هر دشمنی ایستادگی کنیم و اگر ما پشتیبان ولایت فقیه باشیم و همواره منویات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهیم می توانیم با بزرگترین قدرت های جهان مبارزه کنیم.

همچنین در پایان این مراسم گلزار شهدای بندر بوشهر غباروبی و عطرافشانی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار