معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ایادی استکبار جهانی توان مقابله نظامی با ایران اسلامی را ندارد.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۰۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، تقی نجمی ظهر امروز در مراسم عطرافشانی مزار شهدا که به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: ایادی استکبار جهانی به هیچ عنوان توان مقابله نظامی به ایران اسلامی را ندارند.

وی با اشاره به اینکه حمله به ایران اسلامی امری محال بوده و دشمن خود نیز به این موضوع واقف است، اضافه کرد: تبعیت از رهنمودهای گره گشای مقام معظم رهبری و ادامه دادن راه شهدا به طور قطع پیروزی ایران اسلامی در برابر تمام دشمنان را تضمین می‌کند.

این مسوول با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا در اظهارات خود عنوان کرده است، که مایل به جنگ با ایران نیست در حالی که خودشان می‌‌دانند حتی آمریکا اگر بخواهد هم توان جنگ با ایران را به هیچ عنوان ندارند، گفت: ایادی استکبار جهانی توان نزدیک شدن به کشورمان را ندارند، چرا که در کشور آمادگی روحی و تسلیحاتی برای مقابله با متخاصم وجود دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه مستکبران جهانی توان آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم انقلابی ایران را نداشته و ندارند، اضافه کرد: بدون تردید اقتدار ما به معنای واقعی کلمه لرزه بر اندام مستکبران جهانی انداخته است.

وی با اشاره به اقتدار مثال زدنی ایران در منطقه به ویژه خلیج فارس، بیان کرد: تمام ناوگان آمریکا در صورت کوچک‌ترین اشتباهی با اقدام بازدارنده نیروهای مسلح ایران روبه‌رو خواهند شد، بنابراین به هیچ عنوان چنین اشتباهی از آنها سر نخواهد زد.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی تمام دشمنان غرب و شرق را شکست داد، اضافه کرد:

امروز شرق دچار فروپاشی شده و ایادی غربی نیز به پوکی استخوان مبتلا شده‌اند و به زودی شاهد خواهیم بود، که توسط نیرو‌های مقاومت نابود خواهند شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات