خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین علی صغیرا:

سنگر مسجد باعث تربیت بزرگانی همچون شهید خرازی شده است

حجت الاسلام والمسلمین علی صغیرا در همایش ارکان مساجد طرح شهید بهنام محمدی گفت:حاج حسین خرازی فرمانده دلاور لشکر ۱۴ امام حسین (ع) دریکی از مساجد همین شهر اصفهان تربیت شده بود.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۱۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۱

به گزارش سرویس بسیج مساجد و محلات خبرگزاری بسیج از غرب اصفهان؛ حجت الاسلام علی صغیرا کارشناس امور فرهنگی تربیتی در جمع مدیران آموزش و پرورش نواحی یک، سه و پنج اصفهان و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج از قدرت مسجد و تربیت افراد در مساجد حمایت کرد و افزود: می‌بایست مساجد را سنگر تربیت قرار دهیم و با برنامه‌های متنوع برای نوجوانان و جوانان آنان را با معارف دین مبین اسلام آشنا نماییم.
وی با تاکید بر اینکه بهترین زینت‌ها را برای رفتن به مساجد قرار دهیم افزود: فضای مساجد می‌بایست پر نشاط باشد که پاکی و آراستگی در جذب جوانان نقش بسزایی دارد.
حجت الاسلام صغیرا با اشاره به اردو‌های جهادی و تاثیر مثبت این اردو‌ها گفت: (امام کاظم (ع) می‌فرمایند: سعی کنید بچه‌ها در سختی بزرگ شوند. و این اردو‌ها خیلی میتواند به این بحث کمک کند.
این خطیب توانا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به آسیب‌های روابط دختر و پسر گفت: این آسیب‌های روحی-روانی می‌بایست برای نوجوانان و جوانان بیان شود تا از ورود به این مقوله جلو گیری گردد.
در ابتدای این مراسم سرهنگ پاسدار محمد رضایی فرمانده ناحیه ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین خواستار پیگیری جدی مسئولین امر تا به نتیجه رسیدن طرح شهید بهنام محمدی شد.
در پایان کارگروه‌های تخصصی بررسی ابعاد مختلف حضور دانش آموزان در پایگاه‌های بسیج محلی و مساجد و بررسی راهکار‌های مناسب اتخاذ گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار