خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه عملیاتی سپاه عاشورا:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه عملیاتی سپاه عاشورا در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح عجب شیر، گفت: فتح خرمشهر با اراده الهی، رهبری حضرت امام و روحیه بسیجی رزمندگان اسلام محقق شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۲۳
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی با اشاره به فرمایش امام راحل که خرمشهر را خدا آزاد کرد، افزود: این حماسه بزرگ و با عظمت با اتحاد و همدلی همه نیروهای مسلح که نصرت و امدادهای الهی را در پی داشت محقق شد.

وی نیروهای مسلح را عامل امنیت، بقا و تداوم انقلاب اسلامی عنوان و بیان کرد: در سایه ولایت و انسجام و همدلی نیروهای مسلح می توان در مقابل همه دنیای کفر ایستاد و در سایه خود اتکایی ، خود باوری و خدا محوری وعده و اراده الهی را محقق ساخت.

حجت الاسلام ولایی با بیان اینکه امروز در مقابل جنگ تبلیغاتی و اقتصادی دشمنان باید از حماسه فتح خرمشهر درس و عبرت گرفت و با مدیریت جهادی و روحیه بسیجی توطئه و حربه دشمنان را شکست داد.

وی با اشاره به همه فتنه های دشمنان در براندازی نظام اسلامی در طول چهل سال اخیر در سایه ولایت فقیه ،همراهی مردم و اقتدار نیروهای مسلح دشمنان  نه تنها هیچ غلطی نتوانسته اند بکنند بلکه ابهت تو خالی آن ها در منطقه و جهان کاملا شکسته شد.

حجت الاسلام ولایی نفوذ جمهوری اسلامی ایران را در منطقه کم نظیر خواند و بیان کرد: با وجود اینکه همه دشمنان به فکر سرنگونی دولت بشار اسد بودند اما با اشاره رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر ماندن بشار اسد در راس حکومت دشمنان به خواسته خود نرسیدند.

وی منویات فرماندهی معظم کل قوا را فصل الخطاب دانست و تاکید کرد: با حفظ انسجام و وحدت داخلی حول محور ولایت، اقتصاد مقاومتی،حفظ آهنگ رشد علمی کشور  و مدیریت جهادی می توان از جنگ اقتصادی سربلند بیرون آمد.

حجت الاسلام ولایی در ادامه نقش تحریم ها را در اقتصاد ایران حداکثر بیست الی سی درصد عنوان و اظهارداشت: با مدیریت جهادی و روحیه انقلابی می توان به مشکلات غلبه کرده و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرد

وی نیروهای مسلح مومن و با معنویت را عامل اقتدار جمهوری اسلامی ایران مطرح و افزود: اهداف اصلی گروه های تکفیری، وهابی و سلفی متوجه ایران بود و اگر در خارج ار مرزها با آن ها نمی جنگیدیم باید در ایران و کرمانشاه با آن ها مقابله می کردیم که در یک مورد عوامل داعش حتی به مجلس شواری اسلامی نفوذ کردند.

ارسال نظرات