سرپرست پلیس راهور استان تمهیدات ترافیکی ویژه شب‌های قدر را تشريح كرد.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۳۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ سيد علي حسيني سرپرست پلیس راهور استان در اين باره گفت: به منظور برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم شب قدر و خدمت رسانی هرچه بهتر به عموم شهروندان روزه دار و انقلابی، محدوديت های ترافيكي در شب هاي پر فضيلت قدر، در سطح شهر استان اعمال می شود.

وي با بيان جزئيات محدوديت هاي ترافيكي در مركز استان خاطر نشان کرد: محدوديت هاي اعمال شده در سطح شهر اراک از ساعت ۲۱ آغاز می شود و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

سرهنگ حسيني افزود: محدوده هاي ترافيکی شب قدر در سطح شهر اراک، از میدان شهدا به سمت میدان هفت تیر و بالعکس، خیابان های اطراف مصلای بیت المقدس، مسجد آقاضیاء الدین، مسجد الزهرا، مسجد سیدها و امامزاده آمنه خاتون و شاهزاده عبدالله و دیگر اماکن مذهبی اجرا می شود .

این مقام انتظامی از شهروندان خواست به منظور تامين امنيت و سهولت در تردد مردم، از تردد و پارک خودروها در كليه مسیرهای اعلام شده خودداری و در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی که از سوی ناوگان اتوبوسرانی در نقاط پرتردد شهرستان اراک به منظور حمل و نقل شهروندان و شرکت با شکوه آنان در این مراسم معنوی تدارک دیده شده است، استفاده کنند.

سرهنگ حسيني همچنين با  توصيه به رانندگان در ايام سوگواري امام نخست شيعيان بيان داشت: با توجه به اينكه در اين ايام،‌ مومنان لباس مشكي بر تن دارند و در شب ميدان ديد در هنگام رانندگي كاهش مي يابد، لازم است رانندگان با دقت نظر بيشتري رانندگي كنند و شهروندان نيز در هنگام عبور از عرض خيابان توجه لازم به تردد وسايل نقليه را داشته باشند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات