باغي در يكي از روستاهاي شهرستان اراك، كه بدون اخذ مجوزهاي قانوني براي فيلمبرداري و عكاسي از مجالس مورد استفاده قرار مي گرفت،‌ با دستور قضائي پلمب شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۳۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پليس استان در پيگيري گزارش هاي شهروندان، اطلاعاتي از فعاليت غيرقانوني باغي در يكي از روستاهاي اطراف شهرستان به عنوان مكاني براي تصويربرداري از مجالس را به دست آوردند.

وی خاطر نشان کرد: مأموران پس از بازدید از باغ مذکور این مرکز غیر مجاز را که به مکانی برای فیلم برداری از مجالس افراد مختلف تبدیل شده و فاقد هرگونه مدارک مجوزهاي قانونی بود را پس از هماهنگی با مقام قضائی، پلمب کردند.

سرهنگ خلجی اظهار داشت: مالک این واحد صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی با تأکید بر تداوم اجرای طرح‌های نظارتی بر اماکن عمومی از سوی پلیس افزود: برنامه‌ها و اقدام های کنترلی و نظارتی واحدهای صنفی از سوی پلیس استان همچنان با قاطعیت هرچه تمام تر ادامه خواهد یافت و در برخورد با متخلفان و مجرمان، تنها قانون ملاک عمل پلیس خواهد بود.

وي هدف پلیس از اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی و دیگر اقدام های کنترلی و نظارتی را تنها حفظ ارزش هاي ديني و خدمات رسانی هرچه بیشتر به مردم خواند و گفت:‌ تلفن ۱۱۰ در كليه ساعات شبانه روز آماده دريافت گزارش ها و اطلاعات شهروندان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات