فرمانده سپاه مرند در جمع عوامل اجرایی طرح شهید بهنام محمدی گفت: مسجد بزرگترین و محوری سنگر در اسلام است و تمامی حرکات و افراد تاثیر گذار در نظام در این سنگر پرورش یافته اند.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۳۴
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضا هنرور در این مراسم گفت: مسجد یکی از جایگاه‌های اقتدار کشور بوده و جزء مؤلفه های قدرت نرم است و هیچ کشوری پایگاهی مانند مسجد ندارد و انقلاب ما از همین مسجد شکل گرفت و اکنون این مساجد حافظ انقلاب هستند.
وی با بیان اینکه دشمنان در صدد هستند حضور جوانان را در مساجد گم رنگ کنند تا مساجد را از بین ببرند، افزود: مساجد مهم ترین مراکز سیاسی، تربیتی و اجتماعی در جامعه هستند و بنابراین می توان گفت: مسجد بزرگترین و محوری سنگر در اسلام است.
این فرمانده در ادامه مهم ترین تفاوت بین مساجد و سایر اماکن را بعد معنوی دانست و بیان کرد: مساجدی موفق هستند که توانسته هم آوایی بین مساجد و محله ها را بیشتر و حضور افراد را در خود بیشتر بگنجاند.
 
هنرور با بیان اینکه مساجد در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی نقش کلیدی داشتند، اظهار کرد: مساجد بزرگ ترین سنگر انقلاب اسلامی است و ما باید این سنگر ها را پر کنیم.
 
ارسال نظرات