خبرهای داغ:
امام جمعه میانه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح میانه، با بیان اینکه ملت ایران هرگز از آرمان های انقلاب جدا نشده و با دشمن هم پیمان نخواهد شد، گفت: تقدیم هزاران شهید در فتح خرمشهرهای دفاع مقدس برای بله نگفتن به دشمن بود.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۴۵
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی مسیر شهدا را مسیر اقامه اسلام، اجرای احکام و عدل الهی عنوان کرد و اظهار داشت: شهدا  همواره ناظر اعمال و کردار ما هستند و وظیفه ما این است که نگذاریم مسیری را که آنان به خاطرش جان دادند، به فراموشی سپرده شود.

   خطیب جمعه میانه با اشاره به اینکه هدف ما از تقدیم این همه شهید، بله نگفتن به دشمن بود، افزود: اگر امروز هم به دشمن بله گفته و از دفاع از حق کناره گیری کنیم، بی شک تاریخ طاغوت تکرار خواهد شد.

   وی برقراری عدالت و مبارزه با استکبار را بالاترین هدف انقلاب عنوان کرد و با بیان اینکه ولایت، محور تمامی فعالیتهای نظام است، گفت: ولایت فقیه بالاترین محور ایستادگی و دفاع از اسلام در سراسر عالم است و رمز حفظ نظام و وحدت علمی و دفاع جانانه جوانان اسلام از اسلام و انقلاب، همین محوریت ولایت فقیه است که هدفش استمرار حکومت معصومین(ع) در جامعه است.

   آیین گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با اجرای صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مزار شهدای شهرستان میانه برگزار شد و تجلیل از پنج رزمنده میانه ای حاضر در عملیات بیت المقدس و گلباران و عطرافشانی قبور مطهر شهدا از مهمترین برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها