خبرهای داغ:
عضو خبرگان رهبری:

شتاب بخشی به بازسازی خرمشهر ضرورت برای پاسداشت مقاومت ها است

عضو مجلس خبرگان رهبری شتاب بخشی به بازسازی خرمشهر را ضرورتی برای پاسداشت مقاومت ها دانست و گفت: با همت دولت جوان و انقلابی که رهبر معظم انقلاب دستور زمینه سازی آن را صادر کرده اند، باید خط بطلانی بر تمام فعالیت های ناقص در زمینه بازسازی خرمشهر کشید.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۵۹
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۶

آیت الله سید محسن حیدری روز پنجشنبه گفت و گو با خبرنگار بسیج در حاشیه آیین گرامیداشت سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در مجتمع فجر سپاه در اهواز اظهار داشت: سوم خرداد یک روز نمادین و به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی است که ایثارگری ها و رشادت های رزمندگان اسلام را برای ما تداعی می کند.
وی افزود: این روز بزرگ در تاریخ دفاع مقدس نیز نماد ایثار، شهادت، آزادی ، آزادگی و افتخار آفرینی است که مردم خوزستان و بخصوص مردم شریف خرمشهر نقش موثری در کسب این موفقیت بزرگ داشتند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: انتظار می‌رفت پس از پایان جنگ تحمیلی بیشتر از سایر مناطق استان به خرمشهر رسیدگی شود اما بازسازی شایسته ای در این سال ها انجام نشد.
وی گفت: بیش از سه دهه از دوران دفاع مقدس می گذرد و در گوشه گوشه این شهر شهید پرور هنوز غبار محرومیت سایه افکنده است.
آیت الله حیدری تصریح کرد: ایجاد منطقه آزاد در این شهرستان اگر چه محاسنی برای منطقه داشت اما تا اندازه ای نیز آسیب های داشت که انتظار می رود برای این مردم مقاوم و شهید پرور اقدامات جدی تری صورت گیرد.
وی اظهار داشت : رشادت های مردم خرمشهر در دوران دفاع مقدس در تاریخ به ثبت رسیده و هرچه برای این مردم تلاش کنیم، نمی تواند ایثارگری های آنها را جبران کند.
آیین گرامیداشت روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر روز پنج شنبه با حضور جمعی از مسئولان فرماندهان نیروهای مسلح در سرسرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه در اهواز برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها