صبحگاه مشترک در سپاه شهرستان خاش برگزار شد

در گرامی داشت سوم خرداد ماه سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در خاش سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۷۰
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲
به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح مستقر شهرستان خاش با تاسی از رزمندگان سپاه و ارتش اسلام در دوران هشت سال جنگ تحمیلی و ادامه راه خونبار شهیدان با تمام توان و مقتدرانه در صحنه‌های نظام اسلامی حاضر بوده و با ویژگی ولایت مداری از ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی صیانت می‌کنند.

سرهنگ پاسدار حسن فضلی، فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: از دو روز قبل ویژه برنامه‌های گرامی داشت حماسه سوم خرداد ماه با ویژگی مردم محوری و مردم یاری در نقاط مختلف این شهرستان آغاز شده است.

وی افزود: ویزیت رایگان بیماران در کلینیک تخصصی بیمارستان امام خمینی و مراکز درمانی نوک آباد و ایرندگان از برنامه‌هایی بوده که انجام شده است.

سرهنگ فضلی اظهار داشت: بازخوانی عملیات غرورآفرین بیت المقدس ر. دانشگاه پیام نور از دیگر برنامه‌های اجرا شده، به مناسبت گرامی داشت حماسه سوم خرداد در خاش است.

سرهنگ فضلی برگزاری محافل معنوی انس با قرآن کریم، دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان را از دیگر برنامه‌های گرامی داشت حماسه آزادسازی خرمشهر برشمرد.
ارسال نظرات