استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این انتخابات اهتمام جدی به بالا بردن نرخ مشارکت است، گفت: موضوع سلامت انتخابات بسیار مهم و فوق العاده حائز اهمیت است.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۸۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۸
در نشست با اعضای ستاد انتخابات استان با بیان اینکه در این انتخابات اهتمام جدی به بالا بردن نرخ مشارکت است، افزود: با اینکه این نرخ در همه انتخابات بالا بوده باید با ایجاد شرایط لازم در این انتخابات بیشتر شود.

علی محمد احمدی موضوع سلامت انتخابات را بسیار مهم و فوق العاده حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: شرعا، عقلا و قانونا در سطح ملی در سلامت انتخابات تاکیدات فراوان شده است که یک وجه آن مردم و وجه بعدی مجریان و کاندیدا‌ها هستند و همه باید اهتمام جدی بر سلامت آن داشته باشیم.

استاندار تاکید کرد: مجریان انتخابات باید امانت دار بوده و غیرجانبدارانه سلامت انتخابات را مد نظر قرار دهند و باید به تعهدات خود در مقابل مردم و در درگاه الهی عهد بسته که نگاه و عمل سالم و غیر جانبدارانه به انتخابات داشته باشند.

احمدی، نشاط و شادابی فضای انتخابات را از دیگر ملاک‌های مهم دانست و ابراز داشت: مردم باید با رضایت، شادابی و امید پای صندوق‌های رای بیایند و اطمینان و اعتماد کامل داشته باشند و احساس کنند که امانتدار آن‌ها هستیم و از خواسته، ایده و آرمان آن‌ها دفاع می‌کنیم و آنچه خواست آنهاست، عمل خواهد شد.

وی با بیان اینکه، اگر بخواهیم انتخاباتی فراگیر و سالم و با مشارکت گسترده داشته باشیم باید تمام شرایط و اسباب آن را فراهم کنیم، تاکید کرد:، چون کار پر زحمت، حساس، با اهمیت و سنگینی است، فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و بخشداران تمام همت خود را بکار گیرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: باید به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری شرایط لازم را فراهم کنیم و همه باید خود را در این رابطه موظف بدانند.

وی رعایت کامل مر قانون در انتخابات را ملاک مهم و اساسی دانست و تاکید کرد: همه باید به رعایت کامل قانون و دستورالعمل‌ها در تمام مراحل و برنامه‌های زمانبندی شده انتخابات تبعیت و تمکین کنیم.

استاندار تاکید کرد: تمکین و پیروی از قانون، قانون مداری و غیرجانبدارنه عمل کردن باعث افزایش مشارکت، تحکیم و تثبیت بنیان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام و تبعیت از فرامین رهبری است.

احمدی، اصلی‌ترین ملاک و معیار انتخابات را به فرمود: ه امام راحل که «میزان رای ملت است» بیان و تاکید کرد: همه توان و ظرفیت‌ها بر تحقق این امر مهم بکار گرفته شود.

وی تاکید کرد: باید به آنچه را که قانون و شورای نگهبان تعیین می‌کند، تمکین کرد و احترام گذاشت وعمل نمود.

استاندار یادآور شد: انتخابات ۲ اسفند ماه سال جاری برگزار می‌گردد و همه امکانات و اسباب لازم باید بسیج شود چرا که این انتخابات آبروی کشور، مردم و نظام جمهوری اسلامی است.

احمدی تصریح کرد: با توجه به نگاه‌های جامعه بین المللی باید این انتخابات در کمال سلامت و مشارکت گسترده برگزار شود.
ارسال نظرات