سوم خرداد یادآور رشادت‌ رزمندگانی بود که تجلی قدرت الهی را به خوبی در وجودشان احساس می کردند.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۸۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
دیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویر احمد در پیامی سوم خردادماه، روز مقاومت، ایثار و پیروزی و سالروز آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس را تبریک گفت.
مهندس علی داودی مهر در این پیام خاطر نشان کرد: سوم خرداد؛ سالروز حماسه رزمندگان ولایتمداری بود که با دفاع از اصول و ارزش‌های اسلامی به دشمنان مستکبر ایران اسلامی فهماندند که برای همیشه فکر تهاجم و تعرض به این مرز و بوم را از ذهن خود بیرون کنند؛ چرا که این روز یادآور رشادت عزیزانی بود که تجلی قدرت الهی را به خوبی در وجودشان احساس می‌کردند.

وی افزود: رزمندگان جان بر کف جمهوری اسلامی ایران با کمترین امکانات و تجهیزات نظامی توانستند به لطف خداوند منان و تبعیت از فرامین امام راحل، شهر خرمشهر را پس از دو سال در جنگی که به اذعان جامعه جهانی نابرابر و تحمیلی بود، آزاد کنند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان تصریح کرد: جنگی که برای همیشه در تاریخ ایران و جهان ثبت شد و دشمنان اسلام و انقلاب با وجود حمایت‌های همه جانبه دول استکباری از جمله آمریکا و اسرائیل غاصب نتوانستند ذره‌ای از خاک ایران عزیزمان را تصرف کنند.
وی در پایان، گفت: اینجانب سالروز حماسه شکوهمند آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را خدمت همه هم استانی‌های عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.
ارسال نظرات