کمک بلاعوض یک میلیارد تومانی سپاه به پمپاژداران دره شهری

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام از کمک یک میلیارد تومانی سپاه به پمپاژداران شهرستان دره شهر که در سیل اخیر دچار خسارت شده اند خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۱۱۹۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، گردهمایی مالکین ایستگاه های پمپاژ آسیب دیده ناشی از سیل شهرستان دره شهر با حضور فرمانده سپاه استان و رئیس سازمان جهاد کشاورزی در این شهرستان برگزار گردید.

در این گردهمایی سه نفر از کشاورزان به نمایندگی از کشاورزان خسارت دیده مشکلات خود را مطرح کردند.

سرهنگ شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در این گردهمایی عنوان کرد:شاید در نگاه اول این وظیفه دولت باشد که بیاید و خسارت کشاورزان را پرداخت کند ، اما از آنجا که سپاه یکی از رسالت هایش خدمتگزاری به مردم است و نیز براساس تاکیدات مقام معظم رهبری، تا هفته ی آینده برای مالکان پمپاژ خسارت دیده مبلغ یک میلیارد تومان کمک بلاعوض، به حساب آنها واریز خواهد شد.

وی افزود: البته این کمک جدای از خسارتی است که دولت باید به شما پرداخت کند و بنده نیز به سهم خود این موضوع را از مسئولان مطالبه و پیگیری لازم را انجام خواهم داد.

سرهنگ شاکرمی گفت: تاکنون ۲۵۰ نفر از پمپاژدارانی که خسارت دیده اند را شناسایی کرده ایم که ۵۰ درصد آنها در شهرستان دره شهر قرار دارند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ادامه داد: ان شاالله در صدد هستیم تا کمک های بیشتری به کشاورزان از طریق توزیع بسته های مواد غذایی و وام هایی محرومیت زدایی انجام دهیم

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار