خبرهای داغ:
فرمانده سابق سپاه ناحیه شمال غرب تهران گفت: ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی در برابر اشغالگران در همه عرصه های مختلف کشور است همانطور که در فتح خرمشهر اینگونه بود.
کد خبر: ۹۱۴۱۲۱۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدرضا قوچانی فرمانده اسبق سپاه ناحیه شاهرود در جمع بسیجیان گردان ۳۰۷ بیت المقدس حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) شاهرود به مناسبت سوم خرداد در محل حسینیه گلشن در سخنانی با بیان اینکه در عملیات بیت المقدس ما با دست خالی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادم اظهار کرد: صدام تصور نمی کرد ما بتوانیم خرمشهر را بعد بیش از ۵۰۰ روز اشغال پس بگیریم و گفته بود اگر ایرانی ها خرمشهر را پس بگیرند کلید بصره را به آنها می دهم که البته نداد.
وی با بیان اینکه مقاومت رزمندگان اسلام و ملت سبب شد ما خرمشهر را با دست خالی بازپس گرفته و برای همین امام راحل عظیم الشان فرمودند (خرمشهر را خدا آزاد کرد).
فرمانده سابق سپاه ناحیه شمال غرب تهران با تاکید بر وحدت و همدلی ملی برای آزادسازی خرمشهر در سال ۱۳۶۱ گفت: امروز هم اگر ما با همان اتحاد و همدلی در صحنه باشیم در جنگ اقتصادی پیروز میدان هستیم و فتحی دیگر رقم خواهیم زد.
قوچانی با بیان اینکه رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس خوش درخشیدند افزود: امروز ما می توانیم با درس گرفت از فرهنگ غنی دفاع مقدس در همه میدان ها در برابر دشمنان داخلی و خارجی پیروز باشین همانطور که در عراق و سوریه این را ثابت کردیم.
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در باب اینکه خرمشهر ها در پیش است گفت: این بدان معناست که ملت ما باید روحیه مقاومت و ایستادگی و پایداری را خود تقویت کنند چرا که دشمن همیشه پر کنیم برای اشغال است و آنچه در فتح خرمشهر درس بزرگی برای ما بود مقاومت و ایستادگی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها