خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: ایمان و شهادت‌طلبی رمز موفقیت رزمندگان اسلام در آن دوران بود.
کد خبر: ۹۱۴۱۲۱۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در جمع كاركنان انتظامي استان ضمن گراميداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازي خرمشهر و ياد و خاطره شهداي گرنقدر آن دوران، افزود: در آغاز جنگ تحميلي ارتش بعث كه غني‌ترين و قدرتمندترين ارتش در منطقه بود، تا ۱۵ كيلومتري شهر انديمشك نفوذ كرده بود و توسط ۵۰ كشور دنيا حمايت مي‌شد، اما رزمندگان ما با دست خالي در برابر آنان ايستادند و از خاك كشور دفاع كردند.

وي بيان كرد: در آن شرايط جنگ نامتقارن و حمايت‌هاي دولت آمريكا و بيش از ۵۰ كشور دنيا از دشمن، رزمندگان اسلام عمليات گسترده‌اي را براي بازپس‌گيري مناطق اشغال شده آغاز كردند و پس از ۷۵ روز نبرد جانانه و با دلاورمردي و رشادت، در روز سوم خردادماه خرمشهر را از تصرف دشمن آزاد كردند.

فرمانده انتظامي استان فارس به موفقيت‌هاي رزمندگان اسلام در اين عمليات اشاره كرد و افزود: عامل همه اين موفقيت‌ها قدرت ايمان رزمندگان، شهادت‌طلبي و ايثار و همدلي در بين فرماندهان بود.

گودرزی در پايان ضمن بازگو كردن خاطراتي از دوران دفاع مقدس براي كاركنان انتظامي گفت: زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا، ايثارگران و آزادگان و ادامه راه آنان در دفاع از اسلام و حراست از خاك پاك كشورمان وظيفه همگان است و بايد اين رشادت‌ها براي جوانان كشور بازگو شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها