راوی جانبازعملیات آزادسازی خرمشهر در میبد:

صلابت و قدرت امروز ما در گرو اراده‌های شهدا است

راوی جانبازعملیات آزادسازی خرمشهر گفت: امروزصلابت و قدرت ما در گروه اراده شهدایی است که الان در کنار ما نیستند و ما اکنون فقط می‌توانیم از اراده و حماسه‌های شهدا حرف بزنیم.
کد خبر: ۹۱۴۱۲۲۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، " حداد" از راویان جانباز ملیات آزادسازی خرمشهر در مراسم بزرگداشت سوم خرداد روز فتح خرمشهر در مصلی آیت الله اعرافی، افزود: ما باید به دنبال آرمان و اراده‌ای همچون اراده شهدا باشیم تا بتوانیم با خدا ارتباط برقرار کنیم، ما باید به دنبال آرمان‌های کم رنگ شده بین خودمان باشیم، اراده شالوده ایمان است، وقتی ایمان قوی نداشته باشیم دیگراراده معنی نمی‌دهد.
وی با اشاره به اینکه شهر یزد و استان یزد از شهر‌هایی است که به دلیل غیرت مردان و زنان آن پای هیچ بیگانه‌ای به آن باز نشده است، اظهار داشت: وقتی خرمشهر فتح شد حضرت امام (ره) فرمودند که ما خرمشهر‌هایی دیگری داریم که در موضع نظامی نیستند.
وی تصریح کرد: امروز وقتی رئیس جمهور منحوس آمریکا بر علیه شهدا و انقلاب ما عربده می‌کشد و وقتی اراذل و اوباش خودشان را درقالب گروه‌های نیابتی می‌فرستند تا در مرز‌های ما خیمه زنند و به ما چشم غره نشان دهند و زمانی که هواپیما‌های ب. ۵۲ بمب افکن خود را در منطقه مستقر می‌کنند همه به خاطر شهدایی است که برق چشم آن‌ها را برده است.
راوی جانبازعملیات آزادسازی خرمشهرادامه داد: ارزش‌هایی که دراستان یزد وجود دارد ارزش‌های اخلاقی، عرفانی، بکر و دست نخورده‌ای است که باید حقظ شود.
حداد همچنین با اشاره به خاطرات دوران جبهه و جنگ گفت:: فضای جبهه فضای معنوی و انجام عبادات بود، اسلام تنها دینی است که برای دفاع وحماسه سازی وقت گذاشته است در طول ۱۳ سال سال زمان پیامبر هر دو ماه یک بار یک غزوه و عملیات علیه کفار انجام شده و یا در حال دفاع بودند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان نظام برای بچه‌های ما قصه‌هایی تعریف می‌کنند تا خواب به چشم بچه‌های ما بیاید و وظیفه مادران است که فرزندان خود را از خواب بیدار کنند
راوی جانبازعملیات آزادسازی خرمشهرتاکید کرد: امروز ما و بچه‌های ما باید خودمان را آماده کنیم با تاسی از آیه أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ فتح خرمشهر دیگری را رقم بزنیم و در خط، ولی امر مسلمین و خط انقلاب و اسلام خود را تجهیز و آماده کنیم تا به جنگ دشمنان اسلام و انقلاب رویم.
وی فضای مجازی را تهدیدی دیگر برعلیه فرزندان این مرز و بوم عنوان کرد و افزود: امروز فضای مجازی جولانگاه فریب خوردگان داخلی است که با انتشار تصاویر مستهجن و استفاده از ابزار‌ها و روش‌های انحرافی درصد درهم شکستن اراده‌های آهنین نیرو‌های انقلاب در این برهه حساس هستند.
در این مراسم به بانوی مجاهد خانم حداد تندیس دفاع مقدس اهدا شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار