فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

حرکت در مسیر ولایت عامل اقتدار و پیروزی در خرمشهر بود

فرمانده سپاه ناحیه خاتم در یادواره شهدای محله بنیاد خاتم هرات رمز ماندگاری حماسه فتح خرمشهر را مقاومت مردم عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۴۱۲۲۷
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، همزمان با سالروز گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج ام المومنین محله بنیاد خاتم هرات برگزار شد. فرمانده سپاه ناحیه خاتم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یاد و نام شهدای فتح خرمشهر را گرامی داشت.
سرهنگ دوم پاسدار عباس باقری در ادامه با اشاره سالروز ازادسازی خرمشهر در ۳۷ سال پیش و تلاش همه نیرو‌های مسلح و مردم در ازاد سازی خرمشهر گفت: اینکه حماسه ازاد سازی خرمشهر در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شد به خاطر ایستادگی و مقاومت مردم در ان دوران بود.
وی در ادامه با بیان اینکه همه دشمنان در تلاش بودند تا در اوایل انقلاب اسلامی این انقلاب را در نطفه خفه کنند به تلاش‌های مردم و نیرو‌های ارتش و سپاه و بسیج در ناکام گذاشتن تجاوز دشمن اشاره کرد.
عباس باقری در ادامه گفت:: اگر ما مقاومت و ایستادگی کنیم قطعا پیروز خواهیم شد و امروز هم با گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی دشمن به روش‌های مختلف در صدد وارد کردن ضربه به این نظام است، اما مقاومت امروز مردم هم باعث شکست دشمنان خواهد شد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: امروز همراهی امت با ولایت عامل اقتدار و پیروزی ماست و باید اجازه ایجاد فضای نفاق در جامعه را به دشمنان ندهیم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات