خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه آزاد استان قم از اعزام دومین گروه جهادی علوم‌پزشکی این دانشگاه متشکل از پزشکان و پرستاران به مناطق سیل‌زده خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۱۲۵۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دکتر سیف‌الله فضل‌اللهی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم گفت: دومین گروه جهادی گروه علوم‌پزشکی این دانشگاه متشکل از پزشکان، پرستاران و دانشجویان مامایی با ظرفیت ۲۶ نفر به مناطق سیل‌زده خوزستان اعزام شدند.

وی ادامه داد: پیرو منویات مقام معظم رهبری و تأکید دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی، دانشگاه آزاد اسلامی استان قم از زمان وقوع سیل در قالب اردو‌های جهادی خدمات بسیار خوبی را به مناطق سیل‌زده جنوب کشور ارائه داده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم افزود: تیم‌های پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم فعالیت خود را برای خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده جنوب کشور از جمله روستا‌ها و شهر‌های اهواز و سوسنگرد آغاز کرده اند.

فضل‌اللهی اظهار داشت: تیم اعزامی دانشگاه آزاد اسلامی قم در دومین مرحله توانسته دارو‌های جمع‌آوری شده از سوی دانشگاهیان را به مناطق سیل‌زده برساند.

وی یادآور شد: امیدواریم دانشگاه آزاد اسلامی که دانشگاهی اجتماعی و علمی است، خدمات مناسب و در شأن مردم به جامعه ارائه دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها