خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ملت بزرگ ایران تا ابد مدیون شهدا هستند.
کد خبر: ۹۱۴۱۲۵۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری در آئین دیدار با خانواده شهدای ارومیه، اظهار کرد: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران توفیق بزرگی است که باید همواره در این راه گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران تا ابد خود را مدیون شهدا و خانواده‌های آنها می‌دانند، افزود: خانواده معظم شهدا به معنای واقعی کلمه حق بزرگی بر عهده ما دارند و ما باید قدردان‌شان باشیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه خانواده شهدا در برهه‌های حساس و سرنوشت‌ساز نشان‌ داده‌اند به معنای واقعی کلمه پشتیبان ولایت فقیه هستند، ادامه داد: پدران و مادران زیادی در هشت سال جنگ تحمیلی عزیزان خود را از دست داده‌اند ولی همواره برای تحقق اهداف انقلاب ایستاده‌اند.

وی فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را به اقشار مختلف مردم تبریک گفت و اظهار داشت: این روز یک برگ زرین در تقویم انقلاب اسلامی ایران است، چرا که جوانان ما اجازه نداده‌اند، حتی یک وجب از خاک کشور به دست بیگانه بیفتد.

این مسوول این ایام را یک فرصت مغتنم برای دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهداء دانست و اضافه کرد: ولی دیدار با این خانواده‌های صبور و انقلابی نباید به ایام خاص سال منحصر شود، بلکه باید به بهانه‌های مختلف درصدد دلجویی از این قشر گام برداشته شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اظهار اینکه مادران شهدا، جانبازان و آزادگان باید الگوی همه مردم باشند، اظهار کرد: مادران شهدا حضرت زینب (س) را برای خود سرمشق قرار داده‌اند و در مقابل ناملایمات ایستادگی کرده‌اند، بنابراین ما نیز باید به عنوان الگوی زمان معاصر از آنها یاد کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات