سرکشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه خارگ از حوزه فاطمیه (س)

حسین منصور نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به همراه مسئول عقیدتی سیاسی ناحیه ثارالله خارگ صبح دیروز ضمن حضور در حوزه مقاومت فاطمیه(س) خواهران و ابلاغ برنامه های سال 98 ، نشست سیاسی با فرمانده هان حوزه و پایگاه برگزار کردند.
کد خبر: ۹۱۴۱۲۶۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

سرکشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه خارگ از حوزه فاطمیه (س)به گزارش خبرگزاری بسیج از خارگ، صبح امروز مسئول دفتر نمایندگی در حوزه خواهران به این نکنه اشاره کردند که  تمام هم و غم فرماندهان پایگاه ها باید ایجاد اخوت و برادری در میان بسیجیان خصوصا بسیجیان اهل سنت با شیعیان باشد تا دشمن نتواند از این اختلاف عقیده برای تفرقه و ضربه زدن به سازمان بسیج استفاده کند.

حاج آقا منصور نژاد استفاده از ظرفیت فضای مجازی را برای تحقق این هدف بسیار موثر دانستند که باید فرماندهان پایگاه ها کنترل و اشراف کامل به این مهم را داشته باشند و از این فضا برای پیشبرد اهداف انقلاب و همبستگی بیشتر بسیجیان استفاده کنند.

مسئول دفتر نمایندگی تاکید فراوان بر اجرای برنامه های مفرح و جذاب و ایجاد کلاس های آموزشی در پایگاه ها در جهت پر کردن اوقات فراغت بسیجیان  داشتند.

در ادامه حسین منصور نژاد گذری به مسائل سیاسی کشور پرداختند و به حساسیت این دوره از انتخابات اشاره کردند و وظیفه فرماندهان پایگاه ها را در درجه اول جذب حداکثری بسیجیان برای شرکت در انتخابات دانستند و تاکید فراوان بر بصیرت افزایی  بسیجیان داشتند.

در پایان جلسه فرماندهان پایگاه های ام البنین ،خدیجه کبری و زینبیه  گزارشی از عملکر پایگاه خود همچنین برنامه های اجرای اجرا شده ، به مسئول دفتر نمایندگی ارائه نمودند.

ارسال نظرات