حجت الاسلام رضایی گفت: کلیدواژه آزادسازی خرمشهر مقاومت بود و کلید واژه پیروزی در جنگ امروز نیز مقاومت است.
کد خبر: ۹۱۴۱۲۸۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت میلاد امام مجتبی و روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، آئین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در حسینیه الزهرا(سلام الله علیها) سپاه فارسان برگزار شد.

در ابتدای شروع مراسم و بعد از تلاوتی چند از آیات قرآن کریم، حجت الاسلام رضایی ضمن تبریک ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(علیه السلام) فرمودند: امام حسن(علیه السلام) در سخن و سخنوری بی همتا و یک شخصیت اجتماعی به تمام معنا بودند و مردم با دیدن حضرت تابلوی بدیع انسانیت را مشاهده می‌کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فارسان، از مهمترین ویژگیهای امام حسن مجتبی (علیه السلام) را سخاوت وجود آن امام بزرگوار برشمرد و تصریح کرد: سفره ی کریمانه امام حسن (علیه السلام) همیشه پهن بود و همه مردم بویژه مساکین و یتیمان از آن بهره می بردند و این سخاوت وجود باید برای همه الگو باشد.

حجت الاسلام رضایی در ادامه با گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، عنوان کرد: همان‌طور که در هشت سال جنگ تحمیلی با استفاده از عنصر مقاومت توانستیم به پیروزی دست‌یابیم، امروز نیز در نبرد اقتصادی با دشمن می‌بایست مقاومت را به‌عنوان رکن اساسی خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار قرار دهیم.

وی بابیان اینکه در سالروز آزادی فتح خرمشهر ما پیام عزت و سربلندی را به گوش همه مردم جهان رساندیم، افزود: کلیدواژه آزادسازی خرمشهر مقاومت بود، که بر مبنای اعتقاد به لطف و رحمت الهی محقق و باعث پیروزی رزمندگان اسلام در برابر جبهه باطل شد.

رضایی خاطرنشان کرد: همانگونه که کلیدواژه آزادسازی خرمشهر مقاومت بود، کلید واژه پیروزی در جنگ امروز نیز مقاومت است.

 

ارسال نظرات