با توجه به فرمایش اخیرمقام معظم رهبری مبنی براینکه من به برجام به آن صورتی که عمل و محقق شد،اعتقادی نداشتم وبارها به رئیس‌جمهور و وزیر خارجه تذکراتی را اعلام کرده‌ام،مشخص شد که برجام آش دستپخت دولت است نه نظام.
کد خبر: ۹۱۴۱۲۸۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، نماینده مردم محلات در مجلس گفت: با توجه به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه من به برجام به آن صورتی که عمل و محقق شد، اعتقادی نداشتم و بارها به رئیس‌جمهور و وزیر خارجه تذکراتی را اعلام کرده‌ام، مشخص شد که برجام آش دستپخت دولت است نه نظام.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: از روز اول که برجام تصویب شد کاملا مشخص بود که مورد تأیید مقام معظم رهبری نبوده است.

وی افزود: رهبر انقلاب 29 شرط و خطوط قرمز را برای مسئولین دولتی تبیین و ترسیم کردند اما دولت و تیم مذاکره‌کننده از خطوط قرمز عبور کرده و شرایط اعلامی توسط مقام معظم رهبری را نادیده گرفتند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سال‌های قبل هرگاه از برجام انتقاد می‌کردیم بلافاصله حمله‌ها به ما آغاز می‌شد که این تصمیم نظام است و مقام معظم رهبری با آن موافق است. این در حالی است که ما خون دل می‌خوردیم و چاره‌ای جز سوکت در مقابل این هجمه‌ها نداشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در دیدار اخیر مقام معظم رهبری با دانشجویان ایشان با صراحت فرمودند من به برجام به آن صورتی که عمل و محقق شد اعتقادی نداشتم و بارها به رئیس‌جمهور و وزیر خارجه این مطلب را گفتم و موارد زیادی را هم تذکر دادم.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با فرمایشات اخیر رهبر انقلاب کاملا روشن شد برجام آش دستپخت دولت است نه نظام.

وی اظهار داشت: آقای روحانی رئیس‌جمهور به صراحت در سال‌های گذشته اعلام کردند که مسئولین برجام متوجه شخص خودشان است حال این سوال مطرح است که آیا اکنون که برجام نه تنها ناجی نبود بلکه خود منشأ برخی محدودیت‌ها و فشارها به ملت ایران شده آیا باز مسئولیت این امر را می‌پذیرند؟

حجت‌الاسلام سلیمی گفت: آقای رئیس‌جمهور وقتی اعلام کردند که مسئولیت برجام متوجه خودشان است آیا حاضرند به خاطر عبور از خطوط قرمز از مردم ایران عذرخواهی کنند؟ آقای روحانی به خاطر 6 سال معطل نگه داشتن کشور و گره زدن مشکلات به آن سوی مرزها حاضر به پوزش هستند؟

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: آیا آقای روحانی حاضر است به خاطر سختی‌هایی که به سبب برجام امروز به ملت تحمیل شده اعلام شرمندگی کند؟ و آیا حاضرند سکه‌های هدیه‌ای  به تیم مذاکره‌کننده داده شد را پس گرفته و به بیت‌المال برگردانند؟ این در حالی است که برخی از این افراد 75 سکه طلا گرفته‌اند.

ارسال نظرات