فرمانده سپاه قائمشهر عملیات بیت المقدس را یکی از بزرگترین عملیات های مدافعان اسلام خواند که در سوم خرداد منجر به پیروزی رزمندگان اسلام و آزادسازی خونین شهر شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۲۹۵
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آئین بزرگداشت حماسه سوم خرداد  با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان قائم شهر، رئیس اداره آموزش و پرورش و جمعی از دیگر مسئولان شهرستان در دبیرستان دخترانه مرحوم شیروانی قائم شهر برگزار شد.

سرهنگ پاسدارحسین علیزاده فرمانده سپاه ناحیه قائم شهر،در این مراسم امنیت امروز را مرهون فداکاری های شهدا دانست و گفت: اگر امروز با اقتدار وارد دهه پنجم انقلاب اسلامی شده ایم به برکت ایثارگری های شهدایی است که برای رسیدن و تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند و با تداوم راه شان انقلاب اسلامی به پرچمدار و صاحب اصلی آن سپرده خواهد شد.

سرهنگ علیزاده، عملیات بیت المقدس را یکی از بزرگترین عملیات های مدافعان اسلام خواند که از 10 اردیبهشت سال 1361 آغاز شد و در سه مرحله تا سوم خرداد منجر به پیروزی رزمندگان اسلام و آزادسازی خونین شهر شد.

وی با اشاره به کمکهای فراگیر مستقیم و غیرمستقیم 150 کشور دنیا به دشمن متجاوز بعثی گفت: این جنگ نابرابر سرانجام با ایستادگی و مقاومت و ایثار ملت ایران با پیروزی نهایی جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید.

فرمانده سپاه ناحیه قائم شهر با اشاره به گسترش جنگ نرم و هجمه فرهنگی دشمنان در فضای مجازی علیه ملت و بویژه نسل نوجوان و جوان ایران بر ضرورت معرفت و شناخت جامعه در مقابله با توطئه های بدخواهان انقلاب اسلامی تاکید کرد.

در پایان این مراسم هوشنگ اصغریان مدیر آموزش و پرورش قائم شهر هم  با گرامیداشت حماسه بزرگ سوم خرداد، دانایی، آگاهی، هوشیاری و پرسشگری دانش آموزان را از راهبردهای آموزش و پرورش در مدارس در تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها