فرمانده سپاه شهرستان فردیس گفت: دشمن با ایجاد جریان‌سازی و جنگ اقتصادی در صدد دور کردن مردم از نظام است.
کد خبر: ۹۱۴۱۳۴۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار علیزاده در دومین همایش فاتحان عشق شهرستان فردیس که در مصلی این شهرستان برگزار شد، گفت: تبیین خاطرات رزمندگان به صورت سخنرانی و مکتوب می تواند مردم و جوانان را در جریان دستاوردهای دفاع مقدس قرار دهد.

دشمن می‌خواهد با جنگ اقتصادی مردم را از نظام دور کند

وی افزود: دشمنان با جنگ اقتصادی و روانی نظام را نشانه گرفته اند و باید مردم و مسئولان با همدلی در برابر آنها ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس گفت: امت ایران اسلامی با احساس مسئولیت در مسیر ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت با حفظ گرامیداشت این ایام و یاد خاطره شهدا و ایثارگران زمینه درک و تحلیل این واقعه مهم را برای نسل جوان کشور فراهم سازند.

وی با اشاره به اینکه سوم خرداد نقطه عطفی در تاریخ اسلام و هشت سال دفاع مقدس بوده است، گفت: فتح خرمشهر در سوم خرداد یک معجزه الهی بوده و خداوند خرمشهر را آزاد کرده است.

فرمانده سپاه شهرستان فردیس درپایان خاطرنشان کرد:فتح خرمشهر با عملیات بیت المقدس وبارمزیاعلی ابن ابیطالب انجام شد واکنون که قراراست رژیم صهیونیستی ۲۵سال دیگر آینده ما را نبیند وهمچنین خرمشهرهاکه نزدیک است پس شاید قراراست رمز یاعلی را اینبار سیدعلی بگوید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها