فرمانده سپاه ناحیه خرمدره از اجرای بیش از۳۰عنوان برنامه به مناسبت هفته ایثار ومقاومت در سپاه ناحیه این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۱۳۵۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛محمدامیرخانی ضمن گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت:  در بیان عظمت و شکوه  آزادسازی خرمشهر همین بس که طبق فرموده امام خمینی(ره) ،«خرمشهر را خدا آزاد کرد» و یک پیروزی بزرگ برای رزمندگان اسلام در آن مقطع از جنگ تحمیلی بود.

 

وی  اظهار داشت:  آزادسازی خرمشهر  یک عنایت الهی بود و  مهمترین رمز پیروزی رزمندگان  ولایت مداری، اخلاص و ایمان و تقوای الهی بود.

 

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره با اشاره به اینکه 30 اردیبهشت تا 5 خرداد به مناسبت آزادسازی خرمشهر در کشور ما هفته ایثار و مقاومت نام‌گذاری شده است، تصریح کرد: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر بیش از  30عنوان برنامه توسط سپاه ناحیه خرمدره در شهرستان اجرا خواهد شد.

 

وی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان، تاکید کرد: از مهم‌ترین این برنامه‌ها می‌توان به دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری محافل قرآنی، رژه خودرویی در سطح شهر، برگزاری صبحگاه مشترک، نشست های روشنگری، شرکت در نماز جمعه و گلباران مزار شهدای گمنام شهرستان اشاره کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره تاکید کرد: اهمیت حماسه سوم خرداد و فتح خرمشهر که نماد مقاومت علیه دشمنان است باید برای مردم به ویژه نسل های جدید بازگو شود.

 

ارسال نظرات