سردار اکبری، گفت: خرمشهر با توکل رزمندگان به خدا و توسل به ائمه حول محور ولایت، بدون اتکا به هیچ قدرت و کشور خارجی، آزاد شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۳۶۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ اجتماع بزرگ رزمندگان، بسیجیان و نیروهای نظامی وانتظامی استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت سالروز حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر در مصلای بزرگ امام خمینی شهرکرد برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با خیر مقدم به حاضران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، نقش رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در عملیات بیت المقدس را تشریح کرد و گفت: رزمندگان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ و لشگرهای مهم کشور جزء اولین فاتحان خرمشهر بودند.

سردار علی محمد اکبری، افزود: شهید زال یوسف پور از استان چهارمحال و بختیاری، اولین فرمانده گردان شهید است که جزء فاتحین اولیه خرمشهر بود و به فیض عظیم شهادت رسید.

سردار اکبری، افزود: خرمشهر با توکل رزمندگان به خدا و توسل به ائمه حول محور ولایت، بدون اتکا به هیچ قدرت و کشور خارجی، آزاد شد.

وی ادامه داد: در حالی که همه قدرت های  شرق و غرب در طول تاریخ دفاع مقدس، از رژیم بعث عراق پشتیبانی می کردند، رزمندگان اسلام با اتکال به قدرت خداوند و پشتیبانی مردم توانستند بر استکبار جهانی فایق آیند.

سردار اکبری، اشاره ای به برنامه های سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت هفته مقاومت و پیروزی کرد و افزود: 470 برنامه با شعار محوری" ما پیروزایم" در رده های بسیج و سپاه استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان اجرا می گردد.

به گزارش بسیج، تجلیل از خانواده شهدای عملیات بیت المقدس، رونمایی از چهار عنوان کتاب دفاع مقدس، برپایی نمایشگاهی از ادوات نظامی و روایت گری عملیات بیت المقدس، قرائت شعر حماسی و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم بود که با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس، رزمندگان و ایثارگران، خانواده های معظم شهدا، مسئولین ارشد استان، فرماندهان نظامی و انتظامی در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد.

لازم به ذکر است: کانون های بسیج جامعه پزشکی نیز در این روز با برپایی ایستگاه سلامت در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد اقدام به سنجش قند و فشار خون شرکت کنندگان در اجتماع بزرگ گرامیداشت سالروز حماسه فتح خرمشهر و همچنین نمازگزاران آدینه کردند.

ارسال نظرات