فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد در گفتگو با «بسیج»؛

آزادسازی خرمشهر نقطه عطف در تزلزل استکبار است

فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد آزادسازی خرمشهر نقطه عطف در تزلزل استکبار عنوان کرد و گفت : حماسه آزاد سازی خرمشهر زمینه‌ساز پیروزی‌های بعدی در دفاع مقدس بود و تمام معادلات جنگ را به نفع ایران تغییر داد.
کد خبر: ۹۱۴۱۳۶۳
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرگرد پاسدار مصطفی ترابی فرمانده سپاه ناحیه حضرت علی اکبر(ع) شهرستان اشتهارد در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران مملو از رویدادهای باشکوهی است که هر یک به عنوان تابلوی افتخار ثبت و همچون ستاره ای پرفروغ در آسمان اقتدار و سر بلندی ایران عزیز می درخشد، در این میان حماسه آزادسازی «خرمشهر» نقطه عطفی به شمار می آید که با مدد الهی، با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم به منصه ظهور رسیده است.

آزادسازی خرمشهر نقطه عطف در تزلزل استکبار است

وی افزود : سوم خرداد ، یادآور دلاور مردی و ایثار شهیدان ، استقامت و پایداری ملت ایران ، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان خمینی کبیر (ره) است که فرمود: "خرمشهر را خدا آزاد کرد .

فرمانده سپاه شهرستان اشتهارد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهیدان تاریخ‌ساز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مخصوصا شهیدان اسماعیل صدری و محمدرضا خلج از شهدای آزادسازی خرمشهر تصریح کرد : جمله مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "خرمشهرها در پیش داریم" هم نشان از اهمیت این نقطه عطف در پیروزی‌های مقاومت و الگوسازی از آن بود لذا جا دارد که همیشه رویداد تاریخی فتح خرمشهر زنده نگه داشته شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد : اکنون نیز در مرحله دوم گام انقلاب هستیم و همان‌طور که مقام معظم رهبری می‌فرمایند دشمن با تمام قوا وارد جنگ با انقلاب شده است باید مانند اوایل انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت داشته باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها