سردار مطهری با بیان اینکه دشمن جنگ روانی و اقتصادی دیگری آغاز کرده و قطعا نیز شکست می‌خورد، عنوان کرد: آنان با استفاده از فضای سحرانگیز فضای مجازی وارد شده‌اند ولی مردم ما باید بدانند که ما در مقابل دشمنی آن‌ها، تجربه‌ای ۴۰ ساله داریم و در گام دوم نیز قطعا پیروز خواهیم شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۳۹۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار محمد مطهری پیش از ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان، پیروزی انقلاب اسلامی را ضربه‌ای سخت و مهلک برای دشمنان ایران و اسلام دانست و اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی لقمه‌ای چرب و منطقه‌ای استراتژیک را از دشمنان گرفت.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان توطئه علیه جمهوری اسلامی را قدمتی ۴۰ ساله دانست و ابراز داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان توطئه‌های خود را آغاز و حتی به فکر حمله نظامی افتادند اما در طبس زمین‌گیر شدند.

وی ادامه داد: بالاخره دشمن بعد از ارزیابی و مشاهده کردن ضعف‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تصمیم گرفت با استفاده از ارتش بعث عراق با کشور ما وارد جنگ شود، در آن زمان وضعیت سیاسی کشور ما لیبرال‌گونه بود و اقتصاد نیز به روال عادی نرسیده و شرایطی بدتر از سیاست داشت.

مطهری اضافه کرد: شرایط نظامی نیز به دلیل تصمیمات غلط لیبرال‌ها و کاهش مدت سربازی از ۲۴ ماه به ۱۲ ماه و ورود سربازها به محل زندگی خودشان نیز مبهم و پیچیده شده و یگان‌ها تقریبا از هم پاشیده بودند.

وی با اشاره به اینکه دشمن این شرایط را می‌دانست و پیروزی خود را قطعی می‌دید، گفت: ارتش بعث عراق به ایران حمله کرد و در اندک زمانی بخش‌های مهم پنج استان ما را اشغال، مردم زیادی را آواره و ۹ ماه این مناطق را در اختیار داشت و بنی‌صدر نیز هیچ کاری نتوانست انجام دهد.

جانشین سپاه ثارالله کرمان آغاز ‌پیروزی‌ها و روحیه رزمندگان ایرانی را روزی دانست که امام خمینی«ره» فرماندهی کل قوا را بر عهده گرفت و ادامه داد: از همان روزها بود که با شعار فرمانده کل قوا، خمینی روح خدا عملیات‌هایی موفق و مناطقی آزاد شدند.

مطهری به آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس پرداخت و با تاکید بر اینکه از همان ابتدا هم مردم ما با دست خالی ۳۴ روز دشمن را پشت دروازه خوزستان نگه داشتند، یادآور شد: کتاب سیده زهرا حسینی را بخوانید چرا که رشادت‌ها را به‌خوبی به تصویر می‌کشد.

وی پیروزی در بیت‌المقدس را برای دشمنان سخت دانست و خاطرنشان کرد: آنان در پی آن شدند تا تاثیر این فتح را کم کنند، پس دست به دامان کشورهای عربی منطقه شدند، آنها هم رژیم صهیونیستی را تجهیز و به جنگ با لبنان فرستادند تا تاثیر روانی پیروزی ایران را کاهش دهند.

جانشین سپاه ثارالله کرمان با تاکید بر اینکه دشمنی با جمهوری اسلامی قدمتی به طول عمر این نظام مقدس دارد، تصریح کرد: جنس این دشمنی‌ها یکی است ولی شیوه‌ها را هر ساله تغییر می‌دهند.

مطهری دشمنی آمریکا و هم پیمانانش با جمهوری اسلامی را مورد بررسی قرار داد و گفت: انان اول به این دلیل با ما دشمن هستند که لقمه‌ای چرب و با ارزش را از دست داده و دوم هم به این دلیل است که ایران در پی پیاده کردن اسلام ناب محمدی است.

وی با بیان اینکه دشمن جنگ روانی و اقتصادی دیگری آغاز کرده و قطعا نیز شکست می‌خورد، عنوان کرد: آنان با استفاده از فضای سحرانگیز فضای مجازی وارد شده‌اند ولی مردم ما باید بدانند که ما در مقابل دشمنی آن‌ها، تجربه‌ای ۴۰ ساله داریم و در گام دوم نیز قطعا پیروز خواهیم شد.

ارسال نظرات