نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در مقام عمل با مدیریت جهادی در مقابل جبهه تهاجمی دشمن باید آرایش انقلابی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۰۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد اظهار داشت: بر اساس آیات و روایات پنج ویژگی شب قدر برتر از هزار ماه، شب نزول ملائکه، شب تقدیر مقدرات، شب پیوند با قرآن و شب آمرزش گناهان است.

 

 

 

 

وی بابیان اینکه در شب‌های قدر باید تلاش کنید پنج عمل را انجام دهید تا این شب را به‌خوبی درک کنید افزود: انس با قرآن، ارتباط با امام زمان (عج)، اظهار عبودیت و بندگی خدا از طریق دعا، نماز و معنویت، قصد طهارت و پاکی کردن و کسب علم، دانش و معرفت است.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: شب قدر با خون شخصیتی چون علی (ع) رنگین شده که در دنیا نظیر ندارد  و عظمت امام علی(ع) را تاکنون کسی نتوانسته درک کند چراکه علی تفسیر عدالت و عبودیت، حقیقت قرآن و معنویت، تجسم حق و حقیقت و دریای فضیلت و مظلومیت است.

 

وی به‌روز سوم خرداد و ارائه درس مقاومت، ایستادگی، دفاع از دین و ارزش‌های دینی در این روز اشاره و بیان کرد: سوم خرداد در تاریخ انقلاب و دفاع مقدس مانند قله‌ای  که می‌درخشد، یادآور حماسه جاوید آزادسازی خرمشهر و سند ایستادگی حقوق ایران  در برابر سلطه گران است.

 

میرعمادی گفت: امروز ما باید مانند سوم خرداد ایستادگی کنیم، دشمن در آن روزها با قالب نظامی به میدان آمد ولی امروز استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با تهدید و تحریم به دنبال شکستن مقاومت ملت ایران است و می‌خواهد تسلیم زورگویی‌های او شویم.

 

 

 

وی بابیان اینکه استکبار جهانی در مقابل ما با فشار اقتصادی، فشار روانی، تبلیغاتی و فشار سیاسی آرایش تهاجمی گرفته و غافل از این بوده که ملت ایران خدا را دارد عنوان کرد: هدف دشمن تسلیم شدن و گرفتن پشتوانه مردمی است و می‌خواهد مردم در مقابل نظام قرار گیرند اما کور خوانده چراکه ملت ایران ۴۰ سال مقاومت کرده و امروز در برابر تهدید و فشار سیاسی، تبلیغاتی و روانی دشمن منسجم و پای انقلاب اسلامی تا آخر ایستاده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه در مقام عمل با مدیریت جهادی در مقابل جبهه تهاجمی دشمن باید آرایش انقلابی داشته باشیم، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس آرایش نظامی بر پایه ایستادگی داشتیم، بسیج، ارتش، نیروهای نظامی در هشت سال دفاع مقدس انقلابی و جهادی عمل کردند و موفق شدیم.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: در حادثه سیل مردم، نیروهای مسلح، نیروهای جهادی و انقلابی پای‌کار آمدند و جهادی و انقلابی کارکردند؛ سپاه به‌حکم مقام معظم رهبری وارد ماجرای سیل شده و بر اساس تکلیف عمل کرد، نقاط قوت را می‌بیند و ضعف را متذکر می‌شود، نباید ما با تذکر نقاط ضعف برآشفته شویم و جبهه بگیریم، ما باید به دنبال برطرف کردن ضعف‌ها باشیم.

 

 

 

میرعمادی بابیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس آرامش و مدیریت انقلابی و جهادی داشتیم افزود: امروز نیز باید مدیریت جهادی و انقلابی داشته باشیم و خیرخواهانه و دلسوزانه به دنبال حل مشکلات باشیم چراکه اگر موانع و مشکلات را برطرف نکنیم حتماً دچار مشکل می‌شویم.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: مشکل اصلی مردم، مسئله معیشت است، گرانی‌ها فشار عجیبی بر مردم وارد کرده است، از مردم کاری برنمی‌آید، دولت با ابزار مختلفی  که دارد می‌تواند کنترل کند و ما از دولت می‌خواهیم نسبت به حل مشکل اقتصادی و معیشتی مردم اقدام انقلابی و تصمیم قاطع بگیرد تا دیگر بیشتر از این مردم تحت‌فشار نباشند.

 

 

 

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به‌پیش رو بودن روز قدس گفت: روز قدس روز یکپارچگی ملت اسلام است، زن و مرد با توجه به شرایط خاص و این هم‌پیمانی برای محکومیت استکبار جهانی در راهپیمایی شرکت کنند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات