امام جمعه فرادنبه با بیان اینکه دشمن در تلاش است با روش‌های مختلف زمان برای خود خریداری نماید تا جان دوباره بگیرد، گفت: مسئولین مراقب نیرنگ‎های دشمنان باشند.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۱۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین علی مدد مالکی در خطبه های نماز جمعه فرادنبه با اشاره به روز مقاومت و پایداری دزفول و سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: ایمان به نصرت الهی، نترسیدن از دشمن، اتحاد حول محور ولایت و ولایتمداری عوامل پیروزی ما در مقابل دشمن بود.

امام جمعه فرادنبه خاطرنشان کرد: در زمان فعلی نیز همین اصول باعث پیروزی و عامل بیرون رفت از مشکلات ما خواهد بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: البته نقش‌های آخر دشمن، دشمنی از شماره تلفن دادن و درخواست مذاکره کردن به گوش می‌رسد که مسئولین باید مواظب باشند فریب نیرنگ‌های دشمن را نخورده و جان تازه ای به دشمن ندهند.

مالکی به احداث جایگاه سوخت در فرادنبه، عنوان داشت : مسئولین شرکت فرآورده های نفتی در واگذاری امتیاز جایگاه سوخت شرایط شهرستان را درنظر بگیرند و در نهایت اقدام به تصمیم گیری نمایند.

وی با بیان اینکه امتیاز احداث جایگاه سوخت باید به فرد بومی داده شود، بیان کرد: اهدا امتیاز احداث جایگاه به افراد بومی یکی از درخواستهای مکرر مردم شهر می‌باشد که طوماری در این خصوص نوشته و تحویل مسئولین داده شده است، که مسئولین به منظور جلوگیری از هرگونه مشکل اجتماعی باید در این خصوص تصمیم درست اتخاذ نمایند.

ارسال نظرات