یکی از یادگاران حاضر در عملیات بیت المقدس در اسکو:

اگر خواست خدا نبود فتح خرمشهر محقق نمی شد

یکی از یادگاران حاضر در عملیات بیت المقدس در اسکو با تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر، گفت: بی تردید رشادت، دلاوری و غیرتی که رزمندگان اسلام در آن عملیات سرنوشت ساز از خود نشان دادند بر هیچ کس پوشیده نیست اما در حقیقت اگر خواست خداوند متعال نبود این معجزه الهی نیز اتفاق نمی افتاد.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۱۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد اسماعیلی در آیین گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: برخورد اراده های قوی سربازان و سرداران ایران اسلامی در برابر نیرو و گردان های سرتاپا مسلح بعثی موجب شد تا اراده و ایمان بر زر و زور و قدرت نظامی برتری یابد و ماحصلش یاس و ناامیدی دشمنان شود.

وی ادامه داد: در زمان عملیات بیت المقدس رزمندگانی با سنین کمتر از 15 سال عازم جبهه نبرد حق علیه باطل شدند و همین نوجوانان تازه کار با چنان هیبت و صلابتی در برابر نیروهای بعث ایستادگی کردند که چیزی جز پیروزی لیاقت شان نبود.

حجت الاسلام اسماعیلی تاکید کرد: اگر نسل امروز نیز همین روش را در پیش بگیرد همچون سال های دفاع که در جنگ نظامی پیروز شدیم امروز هم در جنگ اقتصادی و فرهنگی و رسانه ای پرچم دار و سربلند تر از پیش خواهیم بود.

در پایان این مراسم از رزمندگان دوران دفاع مقدس و همچنین از رزمندگانی که در عملیات آزاد سازی خرمشهر حضور داشتند تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار