مسؤول سازمان بسیج رسانه استان گیلان:

دوره خبرنگاری حرفه‌ای در گیلان برگزار می‌شود

مسؤول سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری دوره خبرنگاری حرفه‌ای در گیلان گفت: اولویت برای شرکت در دوره خبرنگاران فعال در رسانه‌های مجازی و مکتوب گیلان است.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۲۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، مهدی پارسا امروز در حاشیه دیدار با اصحاب رسانه این شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری دوره‌های توانمندسازی فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی گیلان اظهار کرد: دوره آموزشی و کارگاهی خبرنگاران گیلانی با حضور ۶۰ نفر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی تیرماه امسال و به‌صورت رایگان برگزار می‌شود، گفت: در این دوره عالی اساتید علوم ارتباطات از دانشگاه‌های تهران حضور داشته و سرفصل‌های خبرنویسی آنلاین، گزارش‌نویسی، اینفوگرافیک، مصاحبه خبری، عکاسی، قانون مطبوعات و فقه رسانه را تدریس می‌کنند.

مسؤول بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به اینکه اولویت برای شرکت در دوره خبرنگاران فعال در رسانه‌های مجازی و مکتوب گیلان است، بیان کرد: محمدمهدی انصاری از دانشگاه علامه، موسی داداش زاده از صداوسیما، فرشته شیدا صفت از دانشکده رسانه، مهدی محمدی از باشگاه خبرنگاران و محمد رعیت از دانشگاه آزاد اسلامی در این دوره دروس خبرنگاری را ارائه می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه به پذیرفته‌شدگان در آزمون پایان دوره گواهینامه معتبر از سوی بسیج رسانه و فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود، تصریح کرد: در این دوره یکی از اساتید عالی علوم ارتباطات نیز سخنرانی آموزشی ارائه می‌دهد و علاقه‌مندان برای شرکت تا ۳۰ خردادماه به‌صورت حضوری به دفتر سازمان بسیج رسانه گیلان مراجعه یا با شماره پیامکی ۰۹۱۱۶۰۱۶۲۵۰ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات