جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دفتر امام جمعه بخش بهمن با حضور مسئولین شهرستان ابرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۴۲
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
به گزارش خبرنگار  خبرگزاری بسیج از ابرکوه؛ در این که جلسه مسئولین مربوطه در حوزه بازار و اقلام طرح تنظیم بازار نکاتی را بیان کردند.
سید مسعود میرحسینی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابرکوه بیان کرد : تا کنون 250 تن شکر در شهرستان توزیع شده است.
میرحسینی تصریح کرد : قند و شکر و نبات با نظارت نماینده تعزیرات بین 3500 خانوار ابرکوهی توزیع شده و برای 16 هزار خانوار دیگر موجود است.
حجت الاسلام مجتبی رحمت زاده رئیس دادگستری شهرستان، نیز اظهار کرد : مجریان قانون و عوامل قضایی ابرکوه در اجرای قانون و وظایف خود کوتاهی نخواهند کرد.
رحمت زاده ضمن درخواست از شهروندان جهت اعلام گزارشات به دادگستری، تأکید کرد : برخورد با احتکار و گرانفروشی یکی از فعالیت های اداره تعزیرات حکومتی است.
در ادامه حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد : مرحله اول امر به معروف قلبی و سپس لسانی است. سومین مرحله یدی است که وظیفه دولت و مسئولین است.
علیزاده عنوان کرد : دادگستری و نیروی انتظامی با جدیت اقتدار خود را حفظ کرده و با متخلفان این حوزه برخورد کنند.
وی افزود : اگر چه در حال حاضر سایه جنگ اقتصادی بر کشور و مشکلات اقتصادی بر دوش مردم به ویژه قشر متوسط سنگینی می کنند، ولی نباید از مسائل فرهنگی و روش های مختلف جنگ فرهنگی غافل شویم.
تقدیر از اصناف و کاسبانی که اجناس خود را با قیمت قبل (قیمت روی کالا) می فروشند و حضور مسئولین تعزیرات در جمع های عمومی برای توجیه و توصیه به مردم که اقلام ضروری کم نیست و مردم خود را با ایستادن در صف های طولانی اجناس تنظیم بازار خسته نکنند، از پیشنهادات حاضرین جلسه بود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات