خبرهای داغ:
مسئول معاون اجتماعی سپاه ناحیه ملایر گفت: رزمندگان اسلام طی عملیات بیت المقدس خرمشهر را آزاد کردند و این عملیات سرمنشأ خیلی از پیروزی‌های رزمندگان اسلام شد.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۴۶
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴

عملیات بیت المقدس سرمنشأ خیلی از پیروزی‌های رزمندگان اسلام شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ رضا پیرحیاتی در مراسم محله‌ای در طراز انقلاب که با همکاری کانون پرورش فکری شماره 3 ملایر برگزار شد با اشاره به روز سوم خرداد اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مملکت ما هدفی را برای خود ترسیم کرد، در زمان طاغوت نظام استکباری مملکت ما تحت ید آنها بود و کشور ما را مستعمره خود می‌دانستند.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی یک انقلاب نوپا سوار بر همه ارزش‌های اسلامی به رهبری امام(ره) و همکاری همه مردم جایگزین حکومت طاغوت شد.

مسئول معاون اجتماعی سپاه ناحیه ملایر ابراز داشت: با همه دشمنی‌ها و خون‌های ریخته شده پیکره عظیم درخت تنومند اسلامی ریشه‌اش در سال 57 در کشور ایران زده شد و 98 درصد مردم رأی دادند که حکومت اسلامی به‌جای حکومت طاغوت باشد؛ بنابراین یک حکومت بر اساس مردم سالاری و محرومیت زدایی آغاز شد.

وی با اشاره به دشمنی دشمنان از همان آغاز انقلاب اظهار داشت: تمام قدرت‌های جهانی دور هم جمع شدند و یک مترسک به‌نام صدام را به جنگ با ایران با تمام امکانات جهانی فرستادند.

پیرحیاتی گفت: در سال 59 صدام با یک حمله گسترده نظامی به ایران و بمباران شهرها و زیرساخت‌ها حمله کرد و جنگ تحمیلی شروع شد.

وی اضافه کرد: بسیاری از شهرهای ما سقوط کرد، ما یک انقلاب تازه کار بودیم که خیلی از ذخایر ما در همان ابتدا به غارت رفته بود.

مسئول معاون اجتماعی سپاه ناحیه ملایر بیان داشت: یکی از شهرهایی که سقوط کرد، خرمشهر بود که حدود 578 روز در تصرف صدامیان و ایادیش قرار گرفت و دائما صدام رجزخوانی می‌کرد.

وی با اشاره به سخنان امام (ره) و دستور ایشان برای آزادی خرمشهر گفت: با این دستور بسیج، سپاه و ارتش همه دست به دست هم دادند و طی عملیات بیت المقدس خرمشهر را آزاد کردند و حدود 19 هزار اسیر گرفته شد، حدود 30 هزار کشته از نیروهای بعثی داشتیم و این عملیات سرمنشأ خیلی از پیروزی‌های رزمندگان اسلام شد.

پیرحیاتی با اشاره به پیام تاریخی امام (ره) که «خرمشهر را خدا آزاد کرد»، گفت: اکنون سال‌ها از آن روزگاران می‌گذرد و ما هیچ تهدید نظامی را احساس نمی‌کنیم.

وی با بیان سخنان مقام معظم رهبری اظهار داشت: با وجود حضور ناوها و نیروهای آمریکایی در خلیج فارس اما هیچ جنگی صورت نمی‌گیرد و این به‌خاطر داشتن رهبر بزرگ و فرزانه، بالا رفتن توانمندی نظامی ما، جوانان رشیدی که فقط هدفشان حفظ نظام و ارزش‌های اسلامی و به‌خاطر برکت خون هزاران شهيد و دلسوزان نظام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات