خبرهای داغ:

مردم قم سال گذشته بیش از ۴۷ میلیارد تومان به نیازمندان کمیته کمک کردند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با بیان اینکه سال گذشته مردم قم بیش از ۴۷ میلیارد تومان به نیازمندان کمیته امداد کمک کردند گفت: ۴ هزار نفر دانش‌آموز و ۶۰۰ دانشجو تحت پوشش خدمات کمیته امداد قرار دارند.
کد خبر: ۹۱۴۱۴۸۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی‌اکبر میرشکار در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس برگزار شد با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط کمیته امداد اظهار داشت: ۱۴ هزار سالمند زیرپوشش کمیته امداد قرار دارند.

وی با بیان اینکه ۴ هزار نفر دانش‌آموز و ۶۰۰ دانشجو زیرپوشش خدمات کمیته امداد قرار دارند افزود: سال گذشته بیش از ۵ هزار وام قرض‌الحسنه در اختیار افراد زیرپوشش کمیته امداد قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم بیان کرد: در موضوع سیل مردم ۳.۲ میلیارد تومان کمک‌های خود را به کمیته امداد اهدا کردند، در فضای مجازی تبلیغاتی علیه کمیته امداد می‌شود که پول‌ها به کشور‌های دیگر ارسال می‌شود که این مسائل غیرواقعی است.

میرشکار ادامه داد: همه کمک‌های هر استان در همان استان هزینه می‌شود و تمامی هزینه‌ها از محل درآمد‌ها و کمک‌ها است و یک ریال از درآمد‌ها صرف هزینه‌های داخلی کمیته امداد نمی‌شود.

وی افزود: رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌ها است، خدمات کمیته امداد مقطعی است تا از ماندن افراد زیر پوشش جلوگیری شود البته این مسئله شامل سالمندان و از کارافتادگان نمی‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم با اشاره به خریداری ۱۱۴ واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد در قم تصریح کرد: سال گذشته مردم قم بیش از ۴۷ میلیارد تومان به نیازمندان کمیته امداد کمک کردند و بیش از ۱۱۹ میلیارد تومان هزینه شده که این رقم غیر از وام کارگشایی است.

میرشکار خاطرنشان کرد: تهیه ۹۳۲ مورد جهیزیه، شناسایی و ارائه یارانه به هزار و ۲۰۰ کودک زیر ۶ سال دارای مشکل سوءتغذیه، تامین ۸۰۰ مسکن، اختصاص ۲۸ میلیارد تومان وام اشتغال به بیش از هزار نفر و هزینه کردن ۱۴ میلیارد تومان برای درمان مددجویان از جمله اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد استان قم است.
ارسال نظرات