آزادسازی خرمشهر دارای لایه های عمیقی است

فرمانده سپاه ناحیه چگنی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر دارای لایه های عمیق و کتاب قطوری است، افزود:ما حماسه آزادسازی خرمشهر را نباید از حماسه مقاومت در خرمشهر تفکیک کنیم ؛آزادی خرمشهر دارای قلمرو بسیار بزرگی است از جمله قلمروهای اجتماعی ؛فرهنگی فتح خرمشهر که به مسائل دینی و اعتقادی و عاطفی پرداخته و در واقع فتح خرمشهر یا دفاع مقدس به مسائل سیاست های دفاعی جمهوری اسلامی ایران می پردازد.
کد خبر: ۹۱۴۱۵۲۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ؛ فرمانده سپاه شهرستان چگنی به مناسبت سالروز فتح خرمشهر قبل از خطبه های نماز جمعه شهرستان چگنی به ایراد سخن پرداخت و افزود:حماسه آزاد خرمشهر را باید به نسل های آینده منتقل کنیم.

 

سرهنگ منصور کریمی باتبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان و سی و هفتمین سالگرد فتح خرمشهر اظهار کرد:جنگ و دفاع مقدس را باید به روش تحلیلی برای نسل ها بیان کردتا همه ابعاد و جوانب این واقعه بزرگی که در تاریخ ملت اتفاق افتاد بهتر شناخته شود.

 

وی با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر دارای لایه های عمیق و کتاب قطوری است، افزود:ما حماسه آزادسازی خرمشهر را نباید از حماسه مقاومت در خرمشهر تفکیک کنیم ؛آزادی خرمشهر دارای قلمرو بسیار بزرگی است از جمله قلمروهای اجتماعی ؛فرهنگی فتح خرمشهر که به مسائل دینی و اعتقادی و عاطفی پرداخته و در واقع فتح خرمشهر یا دفاع مقدس به مسائل سیاست های دفاعی جمهوری اسلامی ایران می پردازد.

 

کریمی با اشاره به اشغال شهر خرمشهر توسط بعثی ها گفت:نیروهای اسلام با ایستادگی ها و جانبازیهای خود حماسه آفریدند تا افتخاری بزرگ در تاریخ این مرز و بوم به ثبت رسد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار