خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ و نشر آثار وارزش‌های دفاع مقدس استان همدان دفاع مقدس را نماد مقاومت خواند و گفت: دفاع مقدس ما نماد ایثار، جهاد و شهادت و پیروزی بود؛ ما در مقابل قدرت‌های بزرگ و منطقه‌ای جنگیدیم.
کد خبر: ۹۱۴۱۵۲۸
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۴

دفاع مقدس نماد ایثار، جهاد، شهادت و پیروزی بود/ امروز روز وحدت و یکدلی بین مسئولین استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سردار مهدی ظفری امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد که در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان بهار برگزار شد، اظهار داشت: امروز همه ما باید قهرمان باشیم تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

وی افزود: هوشیاری و دینداری و بصیرت امام(ره) باعث شد ما در دفاع مقدس پیروز شویم.

مدیرکل حفظ و نشر آثار وارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: استراتژی صدام از همان اول استراتژی هجومی بود و قرار بود که در تهران سخنرانی کند اما به این خواسته خود نرسید چون خدا با ما بود.

وی ادامه داد: استراتژی ما در فتح خرمشهر هجومی بود و استراتژی دشمن دفاعی بود و قدرت معنوی ما بسیار بالا بود.

سردار ظفری خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس همه قهرمان بودند، از کوچک به بزرگ و همه یک دل با انقلاب بودند و همین باعث شد تا تمام کشورهایی که به کمک صدام آماده بودند شکست بخورند و در واقع ما در مقابل تمام دنیا ایستادیم.

وی یادآور شد: امروز نیز باید همه قهرمان باشیم تا بتوانیم تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کنید.

مدیرکل حفظ و نشر آثار وارزش‌های دفاع مقدس استان همدان ابراز داشت: امروز روز دعوای خودی نیست امروز چنگ انداختن روی هم دیگر نیست، امروز روز وحدت و یکدلی بین مسئولین است، از اساتید دانشگاه‌ها گرفته تا معلمین، مسئولین؛ همه باید روی مسیر یکدلی و وحدت حرکت کنیم.

وی دفاع مقدس را نماد مقاومت خواند و گفت: دفاع مقدس ما نماد ایثار، جهاد و شهادت و پیروزی بود؛ ما در مقابل قدرت‌های بزرگ و منطقه‌ای جنگیدیم.

سردار ظفری عنوان کرد: امروز داعش را شکست دادیم، ما امروز در منطقه حرف اول را می‌زنیم و این مقاومت ملت ایران الگویی برای منطقه به ویژه عراق، سوریه، لبنان و یمن شده است.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا رو به افول است، تاکید کرد: آنچه مهم است استقامت ملت ایران در تمام صحنه‌ها است.

وی گفت: امروز دشمنان ما شکست خوردند و قدرت رویارویی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند این را باید قدر بدانیم و فرمایشات مقام معظم رهبری را به گوش جان بسپاریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات