خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ویژگی بارز عملیات بیت المقدس، وحدت نیروهای ارتش و سپاه بود که تمام معادلات استکبار جهانی را به هم ریخت و حالت تهاجمی دشمن را به حالت تدافعی تبدیل کرد.
کد خبر: ۹۱۴۱۵۵۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲

ویژگی بارز عملیات بیت‌المقدس وحدت نیروهای ارتش و سپاه بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن مرادی در جمع مردم شهرستان نهاوند با تبریک سالروز حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر در تاریخ انقلاب اسلامی بسیار مهم است، این عملیات موجب تغییر استراتژی جنگ شد.

وی گفت: ویژگی بارز عملیات بیت المقدس، وحدت نیروهای ارتش و سپاه بود که تمام معادلات استکبار جهانی را به هم ریخت و حالت تهاجمی دشمن را به حالت تدافعی تبدیل کرد.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به اینکه در آزادسازی خرمشهر دست خداوند کاملاً برای ما عیان است، افزود : دو اراده مهم در آزادسازی خرمشهر مقابل هم قرار گرفتند، اراده حق از جانب انقلاب و اراده باطل از جانب دشمنان و در پیروزی حق بر باطل خداوند یاری‌گر رزمندگان انقلاب بود .

وی اضافه کرد: امروز جبهه مقاومت خار چشم دشمنان شده و در کشورهای مختلف در راستای تداوم انقلاب اسلامی در حال رشد و پیشرفت است .

مرادی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت‌: اگر مسئولین ما دشمن‌شناس باشند و به فرامین و توصیه‌های مقام معظم رهبری گوش بدهند به حول قوه‌ الهی خیلی زود از این پیچ نیز عبور خواهیم کرد.

وی ادامه داد: آنچه که امروز نیاز جامعه‌ ما است توجه ویژه به ظرفیت های تولید داخلی است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: انقلاب اسلامی ایران در تاریخ از نظر اراده و مکتب بی‌نظیر است و باید برای حفظ و حراست از این انقلاب رهنمودهای رهبری را چراغ راه قرار دهیم و در بدنه مدیریت کشور از نیروهای جوان مومن انقلابی استفاده کنیم .

وی در پایان تصریح کرد: همانگونه که ولی فقیه فرمودند جنگی به وقوع نخواهد پیوست چراکه آمریکا و استکبار جهانی توان مبارزه با جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات