رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج:

آمریکا تمام گزینه های روی میز خود را 40 سال پیش وارد میدان کرد اما نتوانست هیچ غلطی بکند

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان ری اظهار داشت:آمریکا تمام گزینه های روی میز خود رادر هشت سال دفاع مقدس واردمیدان کرد امانتوانست هیچ غلطی بکند.
کد خبر: ۹۱۴۱۵۶۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴

به گزارش سپاه تهران بزرگ خبرگزاری بسیج از روابط عمومی سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم(ع)، سردار حق طلب گفت: در زمان شروع حرکت امام خمینی(ره) دنیا کلا به دو بلوک شرق و غرب وابسته بود و هر کس می خواست ابراز وجود کند یا باید خودش را به شرق وصل کند و یا باید در دامن غرب باشد. در جنگی که بین کره شمالی و جنوبی پیش آمد نیز یک طرف دعوا شوروی و یک طرف را آمریکا جانبداری می کرد؛  اما تفاوت اساسی انقلاب اسلامی ایران در جنگ تحمیلی هشت ساله در این بود که هم بلوک شرق یعنی شوروی به عراق کمک های تسلیحاتی از جمله هواپیما و سایر تجهیزات و ادوات نظامی می کرد و هم بلوک غرب و اذناب آنها مثل فرانسه، آلمان و غیره به عراق کمک می کردند. وی ادامه داد: اگر جنگی را به عنوان جنگ جهانی نام ببریم باید از جنگ بین ایران و عراق یاد کنیم، چون در طول این هشت سال تمام دنیا علیه ایران بودند و از 30 کشور برای صدام سرباز فرستاده بودند که ما در طول دوران جنگ از کشورهای مختلفی که به عراق کمک می کردند، اسیر داشتیم.

سردار حق طلب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهدیدهای اخیر برخی سردمداران غرب، خاطرنشان کرد: تمام تهدیدهایی را که امروز علیه کشورمان می شود، 40 سال پیش تجربه کرده ایم.     تمام گزینه های روی میز و تهدیدهای نظامی را که امروز اینها ادعا می کنند، قبلا به طور عملی به میدان آوردند اما نتواستند جلوی ارتش، بسیج، سپاه و ملت بزرگ ما کاری انجام دهند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه و بسیج با تشریح توانمندی های نظامی و موشکی ایران با قاطعیت اعلام کرد که مدیریت شلیک موشک ها از طریق پهبادها به صورت دقیق انجام می شود که کاملا نقطه زن عمل می کنند و دشمنان ما به قدرت نظامی ایران کامل واقف هستند و می دانند که هر حرکت و خطای کوچکی جبران ناپذیر خواهد بود و سیلی محکمی از نیروهای نظامی و مردم ما خواهند خورد. آنها نمی توانند جلوی این توانمندیها بایستند و تمام حرکت های آنها طبل توخالی و نمایش تبلیغاتی است.

ارسال نظرات