خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج):

در انتخاب مسئولین بیشتر دقت شود+تصاویر

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) با اشاره بر اینکه کشور ما کشوری غنی است، گفت: باید در انتخاب مسئولین دقت داشته باشیم و افرادی پرتلاش و دلسوز را انتخاب کنیم
کد خبر: ۹۱۴۱۶۵۷
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در جمع مدیران اقشار بسیج ضمن گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه ترقی و پرش به سوی خداوند است چرا که اوج زمینه ترقی در ماه مبارک رمضان برای مومن فراهم است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان ادامه داد: باید تلاش کنیم در این دنیا قلبی سلیم و پاک داشته باشیم و ماه رمضان فرصت مناسبی برای اینکار است.
وی افزود: انسان اشرف موجودات عالم است به همین خاطر نیز بار امانتی که خداوند متعال بر دوش ما انسان‌ها گذاشته است برای دیگر مخلوقات وجود ندارد.
حجت الاسلام حسینی دیاجی خاطرنشان کرد: برای عاقبت به خیری به فرمود: به امام علی (ع) باید مراقب قلب خود باشیم چرا که قلب خانه خداست و به غیر از خدا نباید کسی را در آن راه داد.
وی با اشاره بر اینکه اقشار بسیج نقش موثری در جامعه دارند گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که مذاکره نمیکنیم چرا که دشمن بد عهد است، اما هنوز کسانی در جامعه هستند که به دنبال مذاکره هستند.
وی افزود: هیچ عاقلی در رابطه با مسائل امنیتی با دشمن مذاکره نمی‌کند؛ این مسائل را باید با اقشار مربوطه روشن کنیم
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) گفت: مشکل ما در انتخاب مدیران درست است وگرنه ما یکی از کشور‌های غنی در جهان هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها