مصطفی برزگر
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: هم اکنون حدود سه هزار و ۳۰۰ کودک یتیم و نیازمند مورد حمایت کمیته امداد استان ایلام از حمایت حامیان نیکوکار برخوردار هستند.
کد خبر: ۹۱۴۱۶۶۶
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، "ضیاء رضایی"، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اعلام این خبر گفت: این تعداد کودک نیازمند توسط بیش از ۹ هزار حامی نیکوکار از استانهای مختلف کشور مورد حمایت بوده که از این شمار، بیش از شش هزار نفر آنان حامیان ایتام و حدود سه هزار نفر دیگر نیز حامیان محسنین (کودکان دارای سرپرست ناتوان) هستند.

وی با ذکر اینکه عمده این حامیان غیر بومی و اغلب ساکن استان تهران هستند گفت: هر حامی ماهانه حداقل ۵۰ هزار تومان به حساب هر کودک نیازمند واریز می کند.
مدیر کل کمیته امداد ایلام در ادامه با بیان اینکه هم اینک ۱۶۳ فرزند طرح محسنین این نهاد فاقد حامی بوده و چشم به راه حمایت نیکوکاران هستند گفت: بر این اساس اکنون هر یتیم و فرزند طرح محسنین زیر پوشش این نهاد به صورت میانگین از سوی حداقل سه حامی مورد حمایت قرار دارد.

وی با اشاره به آغاز هفته اکرام به ایتام و اطعام نیازمندان و با توجه به مشکلات اقتصادی و فشار بیشتر بر روی قشر نیازمند جامعه از عموم مردم برای شرکت در این طرح های نیکوکارانه دعوت کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: علاوه بر طرح اکرام ایتام و اطعام نیازمندان، مشارکت در آزادی زندانیان، طرح همیان مولا و جمع آوری زکات فطریه از دیگر برنامه های این نهاد برای کمک به نیازمندان در این ماه است.

وی در ادامه گفت: سال گذشته مردم نیکوکار استان ایلام در ماه مبارک رمضان در مجموع بیش از چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به نیازمندان و مددجویان کمک کرده و امسال هم پیش بینی شده است این کمکها بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته باشد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار