امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت:حامیان فتنه گر درست مقابل رهبر مقام انقلاب صف آرایی می کنند و باید آن را بدانند که رهبر معظم انقلاب فرموده اند گناه سران فتنه نابخشودنی است و فتنه گران خط قرمز رهبری هستند .
کد خبر: ۹۱۴۱۶۸۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، در هجدهمین روز از ماه مبارک رمضان و مقارن این روز با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر حجت الاسلام والمسلمین سیدسجاد موسوی امام جمعه شهرستان نظرآباد در جمع نمازگزاران روزه دار در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن محکوم کردن بعضی از افراد که از سران فتنه 88 حمایت میکنند متذکر شد : حامیان فتنه گر درست مقابل رهبر مقام انقلاب صف آرایی می کنند و باید آن را بدانند که رهبر معظم انقلاب فرموده اند گناه سران فتنه نابخشودنی است و فتنه گران خط قرمز رهبری هستند .

 حامیان فتنه 88 بر خلاف منویات رهبری عمل می کنند

وی در ادامه یادآور شد : چرا بعضی ها برجام را به رهبری نسبت می دهند . حضرت آقا در بیانات اخیر به این قضیه متذکر شده اند که برجام چندین بند داشت و توافقات برجام بر خلاف نظرات ایشان ترسیم شد .

وی همچنین اشاره ای به وضعیت نماز در ادارات شهرستان کرد و خاطر نشان کرد : جای تاسف دارد که در بعضی از ادارات شهرستان به نماز جماعت اهمیت داده نمی شود .

شایان ذکر است در ادامه این مراسم عبادی سیاسی یکی از دانشجویان بسیجی بیانه ای در خصوص اجرای سند خفت بار 2030 در بعضی از مدارس شهرستان داشت که در این بیانیه اشاره به نشانه رفتن دشمن به کانون خانواده و شهوترانی اشاره شده که دشمن در پی آن است که با اجرای موسیقی های مبتذل در مدارس و همراه بودن بعضی از معلمین و القاء کردن اینکه اینگونه تفریحات روحیه دانش آموزان را بالا میبرد . در دین و مذهب ما رسوخ کرده و نوجوانان و جوانان ما را گمراه کند .

گفتنی است طوماری با موضوع اینکه مسئولین شهرستان نباید بستر سخنرانی حامیان فتنه ۸۸ را در این شهرستان فراهم نمایند و محکوم کردن سند 2030 و اجرایی شدن آن در بعضی از مدارس به امضاء نمازگزاران درآمد .

در پایان یادآور می شود به مناسبت سوم خرداد یکی از رزمندگان که در این عملیات شرکت داشته به عنوان سخنران پیش از خطبه مطالبی در خصوص رشادت رزمندگان داشت و در پایان به رسم یاد بود از خانواده ۴ شهید دوران دفاع مقدس با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها