خبرهای داغ:
پیشکسوت دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت سوم خرداد در قاین:

فتح خرمشهر در دنیا زبانزد شد

پیشکسوت دفاع مقدس گفت: استقامت 35 روز در خرمشهر زبانزد دنیا شد و این استقامت ها و مقاومت و اقدامات بسیار خوب در خرمشهر باید برای جوانان بازگو شود.
کد خبر: ۹۱۴۱۶۹۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، برزگر از پیشکسوتان دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت فتح خرمشهر در شهرستان قاینات  اظهار کرد: استقامت 35 روزه در خرمشهر زبانزد دنیا شد و این استقامت ها و مقاومت و اقدامات بسیار خوب  امثال بهنام محمدی  ها به عنوان یک الگوی نوجوان 13 ساله بایستی برای جوانان بازگو شود.

وی با بیان رخدادهای مهم حادثه خرمشهر گفت: خرمشهر با سقوط خود تبدیل به خونین شهر شد و 19 ماه در محاصره کامل دشمن بود و بنا به گفته خود مستشاران خارجی دژ های محکمی دور تا دور خرمشهر ساخته بودند که امکان تصرف خرمشهر به هیچ عنوان وجود نداشت اما رزمندگان ما با تمام توان خود وارد عرصه شدند و خرمشهر را دوباره به خاک ایران برگرداندند .

برزگر با بیان این که در جنگ فرماندهان ما هم در راس عملیات ها بوده اند گفت: این که برخی از مردم می گویند جوانان را به کشتن دادند و خودشان جلو نبودند دروغ است چرا که در دوران جنگ هر کجای کار که گره خورد فرماندهان ما وارد صحنه عملیاتی شدند اما در  کجای دنیا این گونه است؟

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع اهمیت ارزشهای دینی و انقلابی و فرهنگی اشاره کرد و گفت: دشمن در جنبه های فرهنگی و اقتصادی  ورود پیدا کرده است و اگر هم بخواهد موفق شود از این مسیر وارد شده و باید مواظب باشیم.

وی در ادامه سخنان خود خطاب به مسئولین گفت: مسئولین در مسئولیت های خود با روحیه جهادی وارد شوند و به فرموده رهبر انقلاب "  مقاومت در مقابل دشمن و راه مبارزه با امریکا خدمت رسانی به مردم است".

برزگر به مسائل مطرح شده از سوی دشمن در برابر ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان بدانند ما از لحاظ اقتصادی فرزندان رمضانیم و از لحاظ نظامی فرزندان عاشورا و هر روز نسبت به قبل آمادگی بیشتری داریم و اگر بخواهند حرکتی بکنند ما آماده تر از قبل هستیم .

وی گفت: تجهیزات  ما بسیار قوی است و مقداری از تجهیزات خود را در مقابل آنهایی که ترسیده بودند لو دادیم .

برزگر به موضوع تحریم سپاه اشاره کرد و گفت: دشمن می خواست از این طریق مردم را محک بزند و بعد هم توپ را در میدان ولایت بیاندازد اما کور خواند و فهمید که حتی مخالفین سپاه هم در دفاع از این قشر لباس سبز پاسداری به تن کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها