امام جمعه بخش خضرآباد با انتقاد از مسئولان اداره راه وترابری درخصوص تعریض؛ زیرسازی و آسفالت بخشی از جاده پر خطر و حادثه خیز یزد خضرآباد به کزآب اظهارداشت: مسئولان قبل از وقوع حادثه ناگوار و بروز تصادف از محل آسفالت شده بازدید و نسبت به رفع نواقص آن اقدام کنند.
کد خبر: ۹۱۴۱۶۹۹
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج اشکذر از خضرآباد، امام جمعه بخش خضرآباد ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: رئیس جمهور آمریکا تنها با مرور حماسه سوم خرداد به رشادت و دلیری مردم ایران پی برده و خواهد فهمید که مردمی که با دست خالی در مقابل کفر جهانی ایستادگی و از ارزشهای دینی دفاع کردند، هرگز تحت تاثیر یاوه گویی های او قرار نمی گیرند.
حجت الاسلام غالبی از روز قدس به عنوان یادگار حضرت امام (ره) و نماد ظلم ستیزی یاد کرد و افزود: مردم ولایی ایران اسلامی با شرکت در این مراسم باشکوه به ترامپ و ترامپیان می فهمانندکه تهدید و تحریم تاثیری در اراده آهنین آنان نخواهد داشت.
امام جمعه بخش خضرآباد با انتقاد از مسئولین اداره راه وترابری درخصوص تعریض؛ زیرسازی و آسفالت بخشی از جاده پر خطر و حادثه خیز یزد خضرآباد به کزآب اظهارداشت: پس از مدتها انتظار و تصادفات مکرر در این جاده وجلسات متعدد مقرر شد ۵ کیلومتر از مسیر پر خطر این جاده تعریض؛ زیرسازی وآسفالت شود که در مرحله عمل به ۲ کیلومتر تقلیل یافت که این ۲ کیلومتر هم آنقدر بی کیفیت و با دست انداز فراوان است که ای کاش آسفالت نمی شد.
وی از مسئولان استان و شهرستان خواست قبل از وقوع حادثه ناگوار و بروز تصادف از محل آسفالت شده بازدید و نسبت به رفع نواقص آن اقدام کنند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات